Zbiór składa się z trzech części. Pierwsza, "Marketing polityczny a ideały demokracji liberalnej" mieści artykuły odnoszące się do problemu zmian zachodzących w systemie demokratycznym pod wpływem mechanizmów marketingu politycznego.
(...) Część druga, "Doświadczenia kampanii wyborczych" poświęcona jest w głównej mierze analizie kampanii parlamentarnej i prezydenckiej w Polsce w 2005 roku. (...) Rok 2006 przynosi kolejną kampanię wyborczą, tym razem samorządową.
koniecznym staje się więc także charakterystyka marketingu w odniesieniu do wyboru władz na tym szczeblu. Problemowi temu poświęcona jest trzecia część publikacji. Opis stanowi fragment Wstępu. Tytuł Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie...
Autor Piotr Pawełczyk Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UAM EAN 9788360677070 ISBN 9788360677070 Kategoria Literatura, Polityka, Politologia liczba stron 162 Rok wydania 2007 Oprawa broszurowa