Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - dostawa 0 zł Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - dostawa 0 zł Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - dostawa 0 zł Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego

Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - dostawa 0 zł Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego

39,00 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 39,00 zł

Przeszukaliśmy całą bazę sklepów online w naszej bazie danych aby odnaleźć najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - dostawa 0 zł Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 39,00 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Kwota 39,00 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
  • 9788323525332
  • miękka
  • Anna Giza-Poleszczuk
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
  • 332
  • 2017

Opis Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - dostawa 0 zł Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego

Autorka prezentuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej, a także ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych.

Rzeczowo pokazuje zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swojej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu książka włącza się w kierunek tak aktualnie - w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego - koniecznych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej.

Jest to publikacja ważna nie tylko dla badaczy i ekspertów zajmujących się marketingiem,przede wszystkim dla tych, którzy zajmują się innymi obszarami gospodarki. Mogą dzięki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzeć na niebanalne ich zagadnienia.

Nie dotyczy to tylko ekonomistów, ale także socjologów i psychologów, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk społecznych. ****** The Sorcerer's Apprentice or the Social History of Marketing A versatile and multi-faceted approach to the evolution of marketing and its impact on companies, a market economy and economics as a discipline.

The author presents the changes that determine the development of marketing practices and succinctly describes the phenomena and processes generated by marketing. The book analyses the economic, social and cultural context and therefore it joins the trend of holistic approaches to the long-term development of key areas of a market economy.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - dostawa 0 zł Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN 9788323525332
Oprawa miękka
Autor Anna Giza-Poleszczuk
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Ilość stron 332
Rok wydania 2017
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 39,00 zł
Najwyższa cena 39,00 zł
W bazie od 21.12.2016
Data aktualizacji 13.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii cen pozwala Ci na obserwację wartości towaru na przestrzeni czasu.

Na chwilę obecną nie posiadamy historycznych danych dotyczących ceny dla produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o tym produkcie.

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty dostawy dla Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - dostawa 0 zł Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego nie zostały uwzględnione w cenach prezentowanych poniżej ofert. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Katalog sklepów jest odświeżana co jakiś czas, około raz na kilkanaście minut.

  • Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - dostawa 0 zł Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - dostawa 0 zł Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego Sklep on-line
    ★★★★★
    39,00 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego

Produkty powiązane

Czy polska importuje bezrobocie?
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Nlp w biznesie Helion
Helion
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
...