Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego, a także doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej.
dużo danych ujęto w krystalicznych schematach i tabelach, by pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
ISBN: 9788302157172
Kod paskowy: 9788302157172
Autorzy: Błaszczyk Dorota, Machowska Julita
Kod wydawcy: 20321
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 240
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 8
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego, a także doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej.
dużo danych ujęto w krystalicznych schematach i tabelach, by pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
ISBN: 9788302157172
Kod paskowy: 9788302157172
Autorzy: Błaszczyk Dorota, Machowska Julita
Kod wydawcy: 20321
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 240
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 8
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka