nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.
Publikacja pokazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku.
Ogromną zaletą książki jest dostępny język i przezroczysta struktura wykładu. Szerzej niżeli w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami, a także marketing międzynarodowy.
Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
znaczną cechą podręcznika jest połączenie komponentów „konwencjonalnego" marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje ( ) aspekty użyteczne, menedżerskie i strategiczne marketingu. W części aplikacyjnej uwzględniono główne unikalne obszary zastosowań marketingu: sfera usług, rynki przemysłowe, organizacje non-profit i rynki międzynarodowe. Marketing rozpatrywany jest z jego szerokim kontekstem społecznym i środowiskowym. ( ) Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podręcznik. Poza transparentnością na uwagę zasługują wprowadzone na końcu rozdziałów: pytania, case’y i zadania do wykonania poprzez czytelnika.
prof. Zw. Dr hab. Marek Prymon
Prof. Dr hab. Eugeniusz Michalski, kierownik Katedry Zarządzania, Politechnika Koszalińska, Wydział Nauk Ekonomicznych.
ISBN: 9788301194338
Kod paskowy: 9788301194338
Autorzy: Michalski Eugeniusz
Wydanie: 2
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
ilość stron: 726
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5
Głębokość (mm): 38
Waga: 1.15
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Publikacja pokazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku.
Ogromną zaletą książki jest dostępny język i przezroczysta struktura wykładu. Szerzej niżeli w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami, a także marketing międzynarodowy.
Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
znaczną cechą podręcznika jest połączenie komponentów „konwencjonalnego" marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje ( ) aspekty użyteczne, menedżerskie i strategiczne marketingu. W części aplikacyjnej uwzględniono główne unikalne obszary zastosowań marketingu: sfera usług, rynki przemysłowe, organizacje non-profit i rynki międzynarodowe. Marketing rozpatrywany jest z jego szerokim kontekstem społecznym i środowiskowym. ( ) Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podręcznik. Poza transparentnością na uwagę zasługują wprowadzone na końcu rozdziałów: pytania, case’y i zadania do wykonania poprzez czytelnika.
prof. Zw. Dr hab. Marek Prymon
Prof. Dr hab. Eugeniusz Michalski, kierownik Katedry Zarządzania, Politechnika Koszalińska, Wydział Nauk Ekonomicznych.
ISBN: 9788301194338
Kod paskowy: 9788301194338
Autorzy: Michalski Eugeniusz
Wydanie: 2
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
ilość stron: 726
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5
Głębokość (mm): 38
Waga: 1.15
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka