Bez sprawnych negocjacji nie ma sprzedaży. Kupujący idealnie o tym wiedzą i potrafią nieprzeciętnie się przygotować: zdobywają więcej informacji, negocjują większe stawki i skrupulatniej kontrolują proces sprzedaży.
zwykle więc udaje im się zdobyć silniejszą pozycję od sprzedawcy. Natomiast większości sprzedawców brakuje umiejętności negocjowania. Z rozmaitych powodów dają się wyprowadzać w pole, a doświadczeni kupcy ogrywają ich bez litości.
Taka jest właśnie brutalna rzeczywistość. Jeśli umiejętności, strategie i taktyki sprzedawcy są słabsze, jego przychody ucierpią. Co gorsza, ucierpią jeszcze możliwości rozwojowe reprezentowanej poprzez niego producenta, podobnie jak jej zyski i wycena rynkowa.
Ten niezwykły podręcznik negocjacji handlowych pozwoli Ci zniwelować te różnice. Odszukasz w nim świetnie zaprezentowane strategie, taktyki, techniki i umiejętności, dzięki którym tak pokierujesz swym rozwojem, aby stać się silnym i skutecznym negocjatorem.
na skutek czego nauczysz się podchodzić do negocjacji handlowych z odpowiednim potencjałem przejęcia kontroli nad rozmowami oraz uzyskania takich cen, warunków kontraktu i zasad współpracy, na jakie zasługujesz.
Książka jest napisana w oryginalny, bezpośredni i niekiedy bezwzględny sposób. Ujawnia prawdę, z którą trudno się pogodzić,dzięki czemu dowiesz się dokładnie tego, co musisz wiedzieć, zrobić i powiedzieć, by przejąć kontrolę nad skutkiem negocjacji.
W końcu liczy się tylko WYGRANA. W książce pomiędzy innymi: siedem praw negocjacji handlowych dlaczego nie warto podążać ścieżką win - win strategia MPS i zasady wydajnej komunikacji w trakcie negocjacji techniki przejmowania kontroli nad przebiegiem rozmów jak nie oddać kupcowi inicjatywy Strategia MPS: wszystko, żeby WYGRAĆ!
O autorze Jeb Blount jest rozchwytywanym trenerem i ekspertem w dziedzinie sprzedaży, przywództwa i kształtowania doświadczeń klienta (customer experience). Niektórzy nazywają go,,najistotniej pracowitym człowiekiem działającym w sprzedaży".
Napisał jedenaście książek, które w wielu krajach stały się bestsellerami. Wraz ze swoim zespołem z producenta szkoleniowej Sales Gravy pomaga obfitym i niedużym firmom zwiększać wydajność sprzedaży.