Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działanie i znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności niniejszej pracy. Pomiędzy innymi nieoczekiwany sukces?Samoobrony", zdaniem wielu obserwatorów, jest pochodną zastosowania metod marketingowych i technik perswazyjnych w oddziaływaniu wyborców. Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod używanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka słwykorzystać będzie zarówno studentom kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas wyborów. Spis treści: I - Historia zastosowania marketingu politycznego II - parametry szczególne marketingu politycznego III - Analiza rynku politycznego
Biznes, ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing polityczny,100KS (1698452)
od
64,66 zł
Wyjątkowa promocja dla Ciebie!
Najkorzystniejszą propozycję przygotował MegaKsiazki.pl w cenie 64,66 zł
Idź do sklepu
Przeszukaliśmy dużą ilość sklepów on-line w systemie aby odnaleźć najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Marketing polityczny,100KS (1698452) Wydawnictwo Naukowe PWN z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 64,66 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Przedstawiona kwota 64,66 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty (2) ...Opis Marketing polityczny,100KS (1698452)
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Marketing polityczny,100KS (1698452) | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Marka | Wydawnictwo Naukowe PWN |
ISBN | 9788301147372 |
Oprawa | miękka |
Autor | Marek Mazur |
Wydawnictwo | wydawnictwo naukowe pwn |
Ilość stron | 358 |
Rok wydania | 2007 |
Aktualnych ofert | 2 |
Najniższa cena | 64,66 zł |
Najwyższa cena | 85,11 zł |
W bazie od | 13.09.2013 |
Data aktualizacji | 05.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | MegaKsiazki.pl |
Historia cen
Funkcja śledzenia historii cen pozwoli Ci podejmować.
Przepraszamy, ale na chwilę obecną brak dostępnych danych z historią cen produktu.
Przepraszamy, ale na chwilę obecną brak dostępnych danych z historią cen produktu.
Recenzje / opinie
Podziel się z nami swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym kupującym.
Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.
Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.
Znalezione oferty w bazie
Ewentualne koszty przesyłki dla Marketing polityczny,100KS (1698452) Wydawnictwo Naukowe PWN nie zostały wkalkulowane w ceny prezentowanych poniżej ofert. Zanim wybierzesz, gdzie zrobić zakup, koniecznie zapoznaj się z opiniami o sklepie i zapoznaj sie z warunkami realizacji zamówienia. Lista propozycji cenowych jest odświeżana raz na kilka - kilkanaście minut.
-
Marketing polityczny,100KS (1698452) (idź do MegaKsiazki.pl)
★★★★★64,66 złKategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN
Produkty powiązane
61,88 zł
Ekonomia umiaru
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
44,61 zł
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Sprawdź produkty z sekcji biznes, ekonomia znanych marek:
Popularne marki:
Biznes, ekonomia
Cedewu,
Biznes, ekonomia
Difin,
Biznes, ekonomia
MT Biznes,
Biznes, ekonomia
Naukowe Sophia,
Biznes, ekonomia
One press,
Biznes, ekonomia
One press / helion,
Biznes, ekonomia
PWE,
Biznes, ekonomia
Poltext,
Biznes, ekonomia
Wolters Kluwer,
Biznes, ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ostatnio zaktualizowane:
- Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu Maráková, Vanda
- Bezpieczeństwo energetyczne Rosji
- Rozwój rynku żywności ekologicznej a zachowania konsumentów
- O wojnie. Podręcznik stratega
- Nierówność wynagrodzeń w przedsiębiorstwach produkcyjnych w Polsce
- Kryteria oceny jakości opakowań aerozolowych stosowanych w branży kosmetycznej
- Asertywność. skuteczna komunikacja w biznesie
- Kryteria oceny jakości opakowań aerozolowych stosowanych w branży kosmetycznej
- Zasady oceny działalności gospodarczej... w,2
- Obrona cywilna jako element systemu bezpieczeństwa
Więcej nowości:
- Zasady strategii
- Zarządzanie kosztami przedsiębiorstwa
- Zjawiska kryzysowe w organizacji
- Zarządzanie w zgodzie z człowiekiem
- VAT w działalności gospodarczej w.3
- Ochrona ludności. Zarządzanie kryzysowe w.2
- Jak osiągnąć nieprzebrane bogactwo i finansową
- Kontrola i audyt wewnętrzny. Teoria i zastosowanie
- Zarządznie jakością
- Zarabiaj na nieruchomościach