„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych pokaźnych obszarów. Jest potrzebną lekturą dla wszelkich, którzy pracują w sieci".
Jamie Bartlett
Autor książki The Dark Net
„Nathalie Nahai jest najszczególniej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!"
Dr Thomas Chamorro-Premuzic
Professor of Business Psychology UCL i Columbia University
Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego niepokaźne i znaczne firmy z zróżnicowanych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie kupujących i zatrzymać ich przy sobie?
Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, żeby wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań kupujących.
„Sieci wpływu" to ergonomiczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej i umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
Podtytuł: Psychologia perswazji on-line
Tytuł oryginału: Webs of Influence. The psychology of online persuasion
ISBN: 9788301198015
Kod paskowy: 9788301198015
Autorzy: Nahai Nathalie
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
ilość stron: 238
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 14
Waga: 0.422
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Jamie Bartlett
Autor książki The Dark Net
„Nathalie Nahai jest najszczególniej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!"
Dr Thomas Chamorro-Premuzic
Professor of Business Psychology UCL i Columbia University
Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego niepokaźne i znaczne firmy z zróżnicowanych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie kupujących i zatrzymać ich przy sobie?
Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, żeby wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań kupujących.
„Sieci wpływu" to ergonomiczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej i umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
Podtytuł: Psychologia perswazji on-line
Tytuł oryginału: Webs of Influence. The psychology of online persuasion
ISBN: 9788301198015
Kod paskowy: 9788301198015
Autorzy: Nahai Nathalie
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
ilość stron: 238
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 14
Waga: 0.422
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka