Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Efekty sygnalizacji
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Efekty sygnalizacji
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Efekty sygnalizacji
Biznes, ekonomia Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego

Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Efekty sygnalizacji

80,00 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 80,00 zł

Przejrzeliśmy wiele sklepów online w bazie aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Efekty sygnalizacji Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 80,00 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 80,00 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
  • 9788379725274
  • Agnieszka Preś-Perepeczo
  • Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
  • 458

Opis Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Efekty sygnalizacji

"Przedmiotem zainteresowania w niniejszej publikacji są decyzje – zdarzenia korporacyjne – dotyczące spółek akcyjnych, których akcje są przedmiotem obrotu giełdowego. W pracy, wobec spółek akcyjnych notowanych na giełdzie, będą używane zamiennie i domyślnie określenia takie jak np.: spółka, spółka akcyjna, spółka publiczna, spółka giełdowa, przedsiębiorstwo, marka, korporacja.
We współczesnych przedsiębiorstwach istnieje rozdzielenie prawa własności od funkcji zarządzania, które skutkuje konfliktami agencyjnymi. Efektem scedowania przez właścicieli spółek publicznych funkcji zarządzania na menedżerów jest obecność asymetrii danych w relacjach między kadrą zarządzającą i akcjonariuszami, akcjonariuszami mniejszościowymi i większościowymi, inwestorami instytucjonalnymi i jednostkowymi oraz pomiędzy spółką i pozostałymi interesariuszami. Istniejące zjawisko asymetrii informacji sprzyja obecności nadużyć o charakterze finansowym albo rynkowym praktykowanym przez strony mające szerszy dostęp do poufnych informacji o firmie.

Niniejsze opracowanie jest próbą kompleksowego spojrzenia na tematykę efektów sygnalizacji i reakcji akcjonariuszy na wybrane zdarzenia korporacyjne w spółkach publicznych. Przeprowadzony przegląd, analiza i synteza koncepcji teoretycznych i wyników badań powinny wnieść widoczny wkład do literatury dotyczącej analiz empirycznych efektu bogactwa akcjonariuszy, teorii sygnalizacji, a także zjawiska asymetrii danych. Prowadzone w pracy rozważania teoretyczne i dyskusja wyników empirycznych studiów powinny przyczynić się do systematyzacji i poszerzenia wiedzy na temat reakcji akcjonariuszy na wybrane zdarzenia korporacyjne. Ważnym rezultatem pracy jest także wyznaczonie luk badawczych w rozmiarze międzynarodowym i krajowym. Sama problematyka ma charakter wielowymiarowy, dotyczy to równocześnie strony teoretycznej, jak i empirycznej i w związku z tym, iż w literaturze polskiej jest nadal stosunkowo nowa, powinna być przedmiotem dalszych eksploracji. Może być ona tematem wielu naukowych dyskusji i rozważań nie tylko o charakterze teoretycznym, lecz także i aplikacyjnym. Wiedza o tym, jak zdarzenia korporacyjne mogą w konkretnych warunkach wpływać na reakcję akcjonariuszy i ceny rynkowe akcji może być {pomocn|przydatn)a przy podejmowaniu decyzji o alokacji kapitału przez inwestorów na rynku kapitałowym, czy też przy podejmowaniu decyzji finansowych i kadrowych przez organy statutowe spółki. Ponadto może ona również stanowić podstawy do implementacji nowych rozwiązań legislacyjnych przez instytucje sprawujące nadzór finansowy na rynku kapitałowym.

Ze wstępu"

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Efekty sygnalizacji
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
ISBN 9788379725274
Autor Agnieszka Preś-Perepeczo
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Ilość stron 458
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 80,00 zł
Najwyższa cena 80,00 zł
W bazie od 29.08.2022
Data aktualizacji 30.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii zmian cen pozwala użytkownikowi na porównanie wartości towaru w czasie.

Na tę chwilę nie posiadamy danych historycznych dotyczących cen dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Opinia użytkowników jest dla nas ważna! Wyślij recenzję tego produktu.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty wysyłki dla Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Efekty sygnalizacji Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego nie są uwzględnione w cenach prezentowanych poniżej ofert. Zanim podejmiesz decyzję, gdzie zrobić zakup, koniecznie zapoznaj się z opiniami o sklepie i uwzględnij warunki dostawy. Co kilka minut odbywa się aktualizacja listy ofert.

  • Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Efekty sygnalizacji (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Efekty sygnalizacji Sklep on-line
    ★★★★★
    80,00 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego

Produkty powiązane

Zastosowanie równań różnicowych
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Miscellanea ekonomii nr 2
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Cybernetyka w zarządzaniu organizacją
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Efekty sygnalizacji
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Regulacja z perspektywy ekonomii instytucjonalnej
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Wybrane zagadnienia z badań operacyjnych Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Nlp w biznesie Helion
Helion
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
...