Zarządzanie w sektorze kultury
Zarządzanie w sektorze kultury
Zarządzanie w sektorze kultury
Biznes, ekonomia Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

Zarządzanie w sektorze kultury

36,43 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 36,43 zł

Przejrzeliśmy bazę e-sklepów w systemie Docero aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Zarządzanie w sektorze kultury Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 36,43 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 36,43 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
  • 9788323345763
  • broszurowa
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • 250
  • 2019

Opis Zarządzanie w sektorze kultury

Zarządzanie w sektorze kultury. Pomiędzy teorią a praktyką podejmuje kwestie teoretycznych i praktycznych analiz dotyczących zarządzania instytucjami i organizacjami sektora kultury. Celem książki jest zaprezentowanie interdyscyplinarnego podejścia do tego tematu, z naciskiem na uwzględnienie tzw. Miękkich problemów i kompetencji w działaniach instytucji kultury. Naszym zdaniem dzięki ujęciu zarządzania w sektorze kultury z najróżniejszych perspektyw można ujrzeć badany problem wielostronnie. Pozwala to nie tylko na ich wzajemne uzupełnienie, lecz także na wniesienie nowej jakości w nauce. Autorami poszczególnych rozdziałów są jednocześnie doświadczeni badacze i praktycy działający w sektorze kultury, jak i adepci kierunku zarządzania kulturą, niektórzy od lat pracujący także w instytucjach kultury

Prezentowane w niniejszej monografii artykuły to w przeważającym stopniu materiały przygotowane dla teoretyków i praktyków sektora kultury i absolwentów studiów z zakresu zarządzania kulturą. Wyłaniająca się z ich badań i analiz sytuacja sektora kultury w Polsce, postrzegana w zdecydowanej większości przez studia przypadków, to nie tylko żywy obraz stanu i procesów zachodzących w instytucjonalnym i pozainstytucjonalnym rozmiarze kultury,także wizerunek jej pojmowania poprzez wykształconych specjalistów tej nadal młodej specjalności naukowej

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Zarządzanie w sektorze kultury
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN 9788323345763
Oprawa broszurowa
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Ilość stron 250
Rok wydania 2019
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 36,43 zł
Najwyższa cena 36,43 zł
W bazie od 14.05.2019
Data aktualizacji 21.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwala na podejmowanie mądrych decyzji o zakupie.

Bardzo nam przykro, obecnie nie ma aktualnych informacji na temat historii cen produktu Zarządzanie w sektorze kultury.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym kupującym.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla Zarządzanie w sektorze kultury. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Zaprezentowane poniżej ceny dla produktu Zarządzanie w sektorze kultury Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego nie wliczają w siebie wydatków związanych z wysyłką. Zanim podejmiesz decyzję, gdzie zrobić zakup, koniecznie zapoznaj się z opiniami o firmie i zapoznaj sie z warunkami realizacji zamówienia. Odświeżanie listy propozycji ma miejsce co kilka / kilkanaście minut.

  • Zarządzanie w sektorze kultury (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Zarządzanie w sektorze kultury Sklep on-line
    ★★★★★
    36,43 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Produkty powiązane

Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Zarządzanie w sektorze kultury
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Zarządzanie talentami. koncepcje, modele i praktyki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Smoki i gazele - barbara fryzeł
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Nlp w biznesie Helion
Helion
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
...