W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom obszernym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc.
Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najmocniej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.
Tytuł Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych producenta Autor Tymon Smektała Wydawnictwo Astrum EAN 9788372779335 ISBN 9788372779335 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes ilość stron 150 Format 14x20x0.8 cm Rok wydania 2016 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.189 kg