W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najistotniej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca części marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc.
Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najszczególniej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.
W niniejszej książce wynajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie marnując wizerunku i zaufania klientów i kontrahentów. Dane technologiczne: Autor: Tymon Smektała Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2006 ISBN: 83-7277-037-9 Stron: 148 wymiary (mm): 140x205
Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najszczególniej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.
W niniejszej książce wynajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie marnując wizerunku i zaufania klientów i kontrahentów. Dane technologiczne: Autor: Tymon Smektała Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2006 ISBN: 83-7277-037-9 Stron: 148 wymiary (mm): 140x205