Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?- bezpłatny odbiór zamówień w Krakowie (płatność gotówką lub kartą)
Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?- bezpłatny odbiór zamówień w Krakowie (płatność gotówką lub kartą)
Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?- bezpłatny odbiór zamówień w Krakowie (płatność gotówką lub kartą)
Biznes, ekonomia Boguszewicz-Kreft Monika

Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?- bezpłatny odbiór zamówień w Krakowie (płatność gotówką lub kartą)

51,93 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 51,93 zł

Przejrzeliśmy bazę e-sklepów w bazie Docero aby odnaleźć świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?- bezpłatny odbiór zamówień w Krakowie (płatność gotówką lub kartą) Boguszewicz-Kreft Monika z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 51,93 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 51,93 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Boguszewicz-Kreft Monika
  • 9788381023665
  • broszurowa
  • Monika Boguszewicz-Kreft
  • CeDeWu
  • 302
  • 2020

Opis Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?- bezpłatny odbiór zamówień w Krakowie (płatność gotówką lub kartą)

Książka Moniki Boguszewicz - Kreft jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak jeszcze praktyków zajmujących się na co dzień reklamą

Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego wydajność jest nieduża, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie użytkowany i nastawiony na prędkie zyski.

Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów:
• o ekspresowo zmieniających się kryteriach,
• pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, rozciągliwy i zróżnicowany,
• dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju.

na skutek czego, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie kupujący, nawet jeżeli nie posiadają do niej zastrzeżeń, ekspresowo zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności.

To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Bo nigdy jeszcze wiedza z psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i konieczna ludziom marketingu.

W marketingu doświadczeń:
• oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,
• traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,
• stosuje nowatorskie metody zarządcze.

Ukazane w tej - prekursorskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo kanon oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i dużo innych ilustrują wielką marketingową zmianę.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?- bezpłatny odbiór zamówień w Krakowie (płatność gotówką lub kartą)
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Boguszewicz-Kreft Monika
ISBN 9788381023665
Oprawa broszurowa
Autor Monika Boguszewicz-Kreft
Wydawnictwo CeDeWu
Ilość stron 302
Rok wydania 2020
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 51,93 zł
Najwyższa cena 51,93 zł
W bazie od 13.03.2020
Data aktualizacji 20.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania zmian cen pozwala Ci na obserwację wartości towaru na przestrzeni czasu.

Bardzo nam przykro, ale na chwilę obecną nie ma dostępnych informacji o historii cen Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?- bezpłatny odbiór zamówień w Krakowie (płatność gotówką lub kartą) (Biznes, ekonomia).

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla innych istotna! Wyślij recenzję produktu.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Do cen wyświetlonych niżej dla Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?- bezpłatny odbiór zamówień w Krakowie (płatność gotówką lub kartą) Boguszewicz-Kreft Monika nie wliczono ewentualnych kosztów dostawy. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Co kilka - kilkanaście minut odbywa się aktualizacja katalogu ofert.

  • Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?- bezpłatny odbiór zamówień w Krakowie (płatność gotówką lub kartą) (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?- bezpłatny odbiór zamówień w Krakowie (płatność gotówką lub kartą) Sklep on-line
    ★★★★★
    51,93 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Boguszewicz-Kreft Monika

Produkty powiązane

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...