Branding krótkie wprowadzenie 29
Branding krótkie wprowadzenie 29
Branding krótkie wprowadzenie 29
Biznes, ekonomia Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Branding krótkie wprowadzenie 29

od
26,51 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 26,51 zł

Przejrzeliśmy wiele e-sklepów w bazie Docero aby odnaleźć świetną ofertę dla Ciebie. Branding krótkie wprowadzenie 29 Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 26,51 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 26,51 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (2) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
  • 9788381428200
  • broszurowa
  • Robert Jones
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • 156
  • 2021

Opis Branding krótkie wprowadzenie 29

Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to mocna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, iż największe producenta są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji ukazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo.

Zastanawia się dodatkowo nad przyszłością marek. * Interdyscyplinarna kolekcja krótkiE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć.

W niebanalny sposób ukazuje najważniejsze zagadnienia XXI w. Od kultury, religii, historii poprzez nauki przyrodnicze po technologię. To publikacje popularnonaukowe, które w formule dostępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.

Książki perfekcyjne jednocześnie jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, spektakularne interpretacje. Opiekę merytoryczną nad polską edycją kolekcji sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof.

Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk. Tytuł Branding krótkie Wprowadzenie 29 Autor Robert Jones Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego EAN 9788381428200 ISBN 9788381428200 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes liczba stron 156 Format 210x130x8 mm Rok wydania 2021 Oprawa broszurowa

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Branding krótkie wprowadzenie 29
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN 9788381428200
Oprawa broszurowa
Autor Robert Jones
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Ilość stron 156
Rok wydania 2021
Aktualnych ofert 2
Najniższa cena 26,51 zł
Najwyższa cena 31,62 zł
W bazie od 04.04.2021
Data aktualizacji 09.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii zmian cen pozwala na analizę wartości produktu na przestrzeni czasu.

Przepraszamy, na chwilę obecną brak dostępnych informacji na temat historii cen produktu.

Recenzje / opinie

Kupiłeś ten produkt? Napisz, co o nim sądzisz.

Na chwilę obecną brak recenzji tego produktu. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Do kwot wyświetlonych na poniższej liście dla Branding krótkie wprowadzenie 29 Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego nie wliczono ewentualnych kosztów wysyłki / dostawy. Przed wyborem miejsca zakupu produktu, zapoznaj się z reputacją firmy i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z wysyłką. Aktualizacja katalogu ofert odbywa się co kilka - kilkanaście minut.

  • Branding krótkie wprowadzenie 29 (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Branding krótkie wprowadzenie 29 Sklep on-line
    ★★★★★
    26,51 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Produkty powiązane

Projekty offshoringowe w usługach biznesowych
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rodzina i praca w warunkach kryzysu
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Neuromarketing w internecie Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Branding krótkie wprowadzenie 29
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...