Influencer Marketing
Influencer Marketing
Influencer Marketing
Biznes, ekonomia Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Influencer Marketing

43,78 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 43,78 zł

Przejrzeliśmy dużą ilość e-sklepów w bazie Docero aby odszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Influencer Marketing Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 43,78 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona kwota 43,78 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
  • 9788383310879
  • Anna Łaszkiewicz
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Opis Influencer Marketing

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana.

W monografii omówiono zagadnienia dotyczące klasycznych influencerów i twórców cyfrowych oraz influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, pomiędzy innymi z użyciem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów.

Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje sprawne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z użyciem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Na dodatek systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem i marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu oraz obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu.

Książka jest adresowana do każdego, kto chce kupić, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem. Tytuł Influencer Marketing Autor Anna Łaszkiewicz Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego EAN 9788383310879 ISBN 9788383310879 Kategoria Literatura, Marketing ilość stron 162 Rok wydania 2022 Oprawa broszurowa

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Influencer Marketing
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN 9788383310879
Autor Anna Łaszkiewicz
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 43,78 zł
Najwyższa cena 43,78 zł
W bazie od 03.03.2023
Data aktualizacji 27.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwala na porównanie wartości towaru w czasie.

Na chwilę obecną nie posiadamy danych historycznych cenowych dla produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Kupiłeś ten produkt? Powiedz innym, co o nim sądzisz.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Do kwot wyświetlonych niżej dla Influencer Marketing Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego nie wliczono ewentualnych kosztów wysyłki / dostawy. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Katalog propozycji jest odświeżana co kilka minut.

  • Influencer Marketing (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Influencer Marketing Sklep on-line
    ★★★★★
    43,78 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Produkty powiązane

Rodzina i praca w warunkach kryzysu
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Branding krótkie wprowadzenie 29
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Umysł, mózg i wolna wola Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Influencer Marketing
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Nlp w biznesie Helion
Helion
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
...