Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana.
W monografii omówiono zagadnienia dotyczące klasycznych influencerów i twórców cyfrowych oraz influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, pomiędzy innymi z użyciem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów.
Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje sprawne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z użyciem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Na dodatek systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem i marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu oraz obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu.
Książka jest adresowana do każdego, kto chce kupić, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem. Tytuł Influencer Marketing Autor Anna Łaszkiewicz Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego EAN 9788383310879 ISBN 9788383310879 Kategoria Literatura, Marketing ilość stron 162 Rok wydania 2022 Oprawa broszurowa