The best practice of marketing management in.. Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
The best practice of marketing management in.. Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
The best practice of marketing management in.. Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Biznes, ekonomia Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

The best practice of marketing management in.. Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

42,44 zł

Okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 42,44 zł

Przejrzeliśmy całą bazę sklepów online w naszym systemie aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. The best practice of marketing management in.. Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 42,44 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona cena 42,44 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
  • 9788382208429
  • Kamila Szymańska
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • 150

Opis The best practice of marketing management in.. Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

"Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najkorzystniejszych praktyk zarządzania marketingowego, a także przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami polskimi i międzynarodowymi, a także odpowiedzi organizacji for profit i non profit, które mogą stanowić wzór do naśladowania dla innych podmiotów. Publikacja stanowi kontynuację podręcznika wydanego pod redakcją Grażyny Golik-Góreckiej pod tytułem Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków (Wyd. UŁ, Łódź 2020). Niniejszy podręcznik powstał dzięki współpracy pracowników naukowych z Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, praktyków biznesu, a także byłych już studentów programów Erasmus i Mobility, którzy uczestniczyli w warsztatach „Marketing Management in Practice” na Wydziale Zarządzania UŁ.
*
Publikacja posiada interesujące studia wielu przypadków z zróżnicowanych obszarów społecznych i gospodarczych. Analizy te są interesujące z wielu powodów – metodycznych, poznawczych i są ważnymi ilustracjami procesów, które można zastosować w dydaktyce. Prezentowane przypadki także wartość pragmatyczną – mogą służyć praktykom prowadzącym rozmaite przedsiębiorstwa.
Z recenzji Jacka Otto"

Specyfikacja produktu

Specyfikacja The best practice of marketing management in.. Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
ISBN 9788382208429
Autor Kamila Szymańska
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Ilość stron 150
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 42,44 zł
Najwyższa cena 42,44 zł
W bazie od 13.09.2022
Data aktualizacji 16.09.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania zmian cen pozwoli Ci podejmować.

Przepraszamy, obecnie brak aktualnych informacji na temat historii cen The best practice of marketing management in.. Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego (Biznes, ekonomia).

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym kupującym.

Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty dostawy dla The best practice of marketing management in.. Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego nie zostały uwzględnione w cenach prezentowanych poniżej ofert. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Aktualizacja listy sklepów następuje co kilka minut.

  • The best practice of marketing management in.. Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego (idź do TaniaKsiazka.pl)

    The best practice of marketing management in.. Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Sklep on-line
    ★★★★★
    42,44 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Produkty powiązane

Funkcjonowanie pracowników w sytuacji zmiany
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rekrutacja i selekcja artystów w kontekście twórczości organizacyjnej
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wybrane aspekty funkcjonowania rynku pracy
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Projekty offshoringowe w usługach biznesowych
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rodzina i praca w warunkach kryzysu
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...