JAK zwiększYĆ LICZBĘ kupujących I ZMAKSYMALIZOWAĆ ZYSK swojego OBIEKTU HOTELARSKIEGO!
Książka ta proponuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - wydajne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych posiadających kupujących w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management.
Kompletny poradnik funkcjonalny, wzbogacony danymi statystycznymi i barwnymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management):
- tworzenie nadzwyczajnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego,
- pozycjonowanie się w wyszukiwarkach,
- zarządzanie swą reputacją w sieci,
- maksymalizacja zysku metodą revenue management.
Podtytuł: i strategie revenue management w hotelarstwie
ISBN: 9788375568332
Kod paskowy: 9788375568332
Tłumaczenie: Łucki Zbigniew
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 31095
ilość stron: 396
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 23.5x16.5cm
Głębokość (mm): 23
Waga: 0.64
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Książka ta proponuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - wydajne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych posiadających kupujących w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management.
Kompletny poradnik funkcjonalny, wzbogacony danymi statystycznymi i barwnymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management):
- tworzenie nadzwyczajnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego,
- pozycjonowanie się w wyszukiwarkach,
- zarządzanie swą reputacją w sieci,
- maksymalizacja zysku metodą revenue management.
Podtytuł: i strategie revenue management w hotelarstwie
ISBN: 9788375568332
Kod paskowy: 9788375568332
Tłumaczenie: Łucki Zbigniew
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 31095
ilość stron: 396
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 23.5x16.5cm
Głębokość (mm): 23
Waga: 0.64
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka