Zarządzanie marketingiem gwarancją skuteczności
Publikacja jest dedykowana jednocześnie dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej nieprzystępnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku „zarządzanie". Książka mieści wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor pokazuje takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu, a także nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw.
nowe wydanie tej cieszącej się od wielu lat podziwm na rynku publikacji zostało poprawione i uzupełnione (uwzględniając sugestie Czytelników) o nowe elementy: sygnalizowanie omawianych problemów przed każdym rozdziałem, wyróżnienia słów kluczowych, pytania sprawdzające po każdym rozdziale, rozbudowany indeks rzeczowy, co powinno ułatwić jednocześnie odnalezienie poszukiwanych danych, jak i przyswojenie wiedzy.