Monografia pokazuje specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wyznaczono w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach.
Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta. Zaprezentowano czynniki spektakularności miejsc zakupowych, destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych i kupowane poprzez nich produkty, źródła informacji o miejscach zakupowych, a także preferowane środki transportu w podróżach zakupowych, nawiązując do komponentów obszarowego produktu turystycznego.
Na podstawie analizy działań miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej przedstawiono rekomendacje dotyczące planowania rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Tytuł Turystyka zakupowa w miastach Autor Beata Paliś Wydawnictwo Difin EAN 9788382700954 ISBN 9788382700954 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Ekonomia ilość stron 426 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1