Poznaj świat marek wytwornych i premium!
Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, przeciętna zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych rozszerza się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów należących do segmentu premium. To dobra wiadomość dla producentów, eksporterów i usługodawców chcących trafić ze swoją ofertą do zamożnego klienta. Pytanie brzmi: jak to zrobić? Czy użyć tych samych strategii marketingowych, które sprawdzają się w sytuacji marek masowych? Co dziś przekonuje coraz bardziej świadomych konsumentów? Jakie działania podejmują firmy, które odnoszą sukcesy na rynku dóbr luksusowych? W jakim kierunku zmierza ten rynek oraz jak komunikują się marki w coraz szybciej zmieniających się okolicznościach? Odpowiedzi na powyższe pytania wynajdziesz w tej książce, będącej wynikiem wnikliwej obserwacji zmian, jakie zachodzą dziś na rodzimym rynku.
Dostęp do informacji, które pomagałyby menadżerom i właścicielom firm z sektora dóbr luksusowych podejmować skuteczne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypełnia tę lukę - to publikacja poświęcona wyłącznie zagadnieniu komunikacji marek luksusowych i tych z segmentu premium. Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdą tutaj dawkę wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsięwzięć i najlepszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej półki ta pozycja pozwoli zapoznać się z interesującymi inicjatywami, które pomogą im stać się bardziej świadomymi konsumentami.
W książce opisano 12 trendów wydajnie wspomagających promocję brandów z wyższej półki i podano ponad 50 solidnych przykładów działań. Publikację uzupełniają wypowiedzi ekspertów oraz przedstawicieli firm z branży produktów i usług premium.
O autorze
Dominika Trawka — atest Management of Fashion & Luxury Companies Uniwersytetu Bocconiego w Mediolanie. Jest autorką pierwszego w Polsce bloga poświęconego biznesowi i marketingowi marek wytwornych — Marketing Premium (marketingpremium.pl), regularnie publikuje też w mediach branżowych, między innymi w magazynach Marketing w Praktyce i Marketer+ oraz na portalach NowyMarketing.pl i Fashion Biznes. Występuje w roli prelegentki na konferencjach, takich jak Polish Luxury Market Summit, Bring Luxury On czy Ogólnopolska Konferencja innowacyjnego PR-u. W ramach międzynarodowego projektu Luxury Consulting Online doradza wysoko lubiącym się markom w zakresie kreowania strategii, budowania wizerunku i działań marketingowych.
Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, przeciętna zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych rozszerza się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów należących do segmentu premium. To dobra wiadomość dla producentów, eksporterów i usługodawców chcących trafić ze swoją ofertą do zamożnego klienta. Pytanie brzmi: jak to zrobić? Czy użyć tych samych strategii marketingowych, które sprawdzają się w sytuacji marek masowych? Co dziś przekonuje coraz bardziej świadomych konsumentów? Jakie działania podejmują firmy, które odnoszą sukcesy na rynku dóbr luksusowych? W jakim kierunku zmierza ten rynek oraz jak komunikują się marki w coraz szybciej zmieniających się okolicznościach? Odpowiedzi na powyższe pytania wynajdziesz w tej książce, będącej wynikiem wnikliwej obserwacji zmian, jakie zachodzą dziś na rodzimym rynku.
Dostęp do informacji, które pomagałyby menadżerom i właścicielom firm z sektora dóbr luksusowych podejmować skuteczne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypełnia tę lukę - to publikacja poświęcona wyłącznie zagadnieniu komunikacji marek luksusowych i tych z segmentu premium. Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdą tutaj dawkę wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsięwzięć i najlepszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej półki ta pozycja pozwoli zapoznać się z interesującymi inicjatywami, które pomogą im stać się bardziej świadomymi konsumentami.
W książce opisano 12 trendów wydajnie wspomagających promocję brandów z wyższej półki i podano ponad 50 solidnych przykładów działań. Publikację uzupełniają wypowiedzi ekspertów oraz przedstawicieli firm z branży produktów i usług premium.
O autorze
Dominika Trawka — atest Management of Fashion & Luxury Companies Uniwersytetu Bocconiego w Mediolanie. Jest autorką pierwszego w Polsce bloga poświęconego biznesowi i marketingowi marek wytwornych — Marketing Premium (marketingpremium.pl), regularnie publikuje też w mediach branżowych, między innymi w magazynach Marketing w Praktyce i Marketer+ oraz na portalach NowyMarketing.pl i Fashion Biznes. Występuje w roli prelegentki na konferencjach, takich jak Polish Luxury Market Summit, Bring Luxury On czy Ogólnopolska Konferencja innowacyjnego PR-u. W ramach międzynarodowego projektu Luxury Consulting Online doradza wysoko lubiącym się markom w zakresie kreowania strategii, budowania wizerunku i działań marketingowych.