„Marek Stączek przedstawia najkorzystniejsze praktyki użycia storytellingu oraz prowadzi czytelnika przez proces prawidłowego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam -użytkowanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży wywołuje zdwojoną atencję, wyjątkowo szerokie zaangażowanie i bezapelacyjnie obszerniejszą kreatywność uczestników”.
Renata Filipek-Barylowska, Dyrektor Sprzedaży, T-Mobile Polska
„Sposób, w jaki czyta się tę książkę, jest prawie jak bezpośrednie spotkanie z jej Autorem. Bawić i uczyć to bez dwóch zdań motto marka Stączka!”.
Agnieszka Ferenc, Kierownik Zespołu Rozwoju produktu Reklamowego, Wirtualna Polska S.A.
„niebanalna i intrygująca. Daje sporo do myślenia i poręczne rady, które warto stosować zarówno w wystąpieniach publicznych, jak także w życiu prywatnym”.
Mirosław Suszek, Chief Technology Officer, Netia S.A.
„Wciągająca, napisana ze swadą i polotem, w przystępny sposób pokazująca koncepcję storytellingu oraz jej ergonomiczne wykorzystania. Bezspornie ‘must have’ w biblioteczce każdego menedżera praktyka. Gorąco polecam!”
Wojciech Masierek, District Manager, Bayer Sp. Z o.o.
gratisowy fragment: