Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy ukazuje w niej wyjątkowo sporo cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za prekursorskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym i z podziałem na e-konsumentów z tzw. Pokolenia X i Y.
Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com
Specjalna okazja dla Ciebie!
Przeszukaliśmy całą bazę sklepów on-line w bazie danych aby wyszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com Empik.com z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 56,73 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 56,73 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Marka | Empik.com |
ISBN | 9788375565836 |
Oprawa | miękka |
Autor | Dejnaka Agnieszka |
Wydawnictwo | CeDeWu |
Ilość stron | 200 |
Rok wydania | 2013 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 56,73 zł |
Najwyższa cena | 56,73 zł |
W bazie od | 17.09.2013 |
Data aktualizacji | 22.12.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Obecnie nie mamy historycznych danych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.
Recenzje / opinie
Obecnie nie ma opinii dotyczących Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.
Znalezione oferty w bazie
Prezentowane poniżej ceny dla Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com Empik.com nie wliczają w siebie wydatków związanych z wysyłką. Zanim wybierzesz, gdzie kupić produkt, zapoznaj się z opiniami na temat firmy i zapoznaj sie z warunkami dostawy. Katalog propozycji jest cyklicznie aktualizowana, co kilkanaście minut.
-
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com (idź do TaniaKsiazka.pl)
★★★★★56,73 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Empik.com
Produkty powiązane
Od nędzy do pieniędzy Empik.com
Ostatnie lata euro Empik.com
Fuzje i przejęcia,100KS (1225652)
Spójność społeczna Empik.com
Szef polski Empik.com
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Nlp w biznesie Helion
Mt biznes Iq wzrostu
Przeglądaj promocje z sekcji biznes, ekonomia cenionych producentów:
Ostatnio zaktualizowane:
- Jak zarabiać przez Internet z AI
- Katarzyna koleśnik Dokumentacja zasad polityki) rachunkowości
- Zarządzanie ryzykiem systemu finansowego
- Jałowy pieniądz. Historia kapitalizmu jako konfliktu między pracą a lichwą. Tom 2. Od Merkantylizmu do Marksa
- Tytani biznesu
- Czego nie powie ci księgowa
- Upowszechnianie transferu technologii w sieci
- I będziesz się rozwijał
- Badanie potrzeb klienta
- Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia
Więcej nowości:
- Metoda PARA
- Lekcje historii
- Otoczony przez oszustów
- Szczęśliwy seksowny milioner
- Sztuka wojenna. Edycja kolekcjonerska
- Podstawy przedsiębiorczości. Karty pracy. Klasa 2. Liceum i technikum. Zakres podstawowy
- HOME STAGING. Jak zwiększyć wartość nieruchomości przy sprzedaży i wynajmie?
- Biblia copywritingu
- Rachunkowość przedsiębiorstw
- Modelowanie organizacji procesowej