Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy ukazuje w niej wyjątkowo sporo cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za prekursorskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym i z podziałem na e-konsumentów z tzw. Pokolenia X i Y.
Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com
Specjalna okazja dla Ciebie!
Przeszukaliśmy całą bazę sklepów on-line w bazie danych aby wyszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com Empik.com z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 56,73 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 56,73 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Marka | Empik.com |
ISBN | 9788375565836 |
Oprawa | miękka |
Autor | Dejnaka Agnieszka |
Wydawnictwo | CeDeWu |
Ilość stron | 200 |
Rok wydania | 2013 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 56,73 zł |
Najwyższa cena | 56,73 zł |
W bazie od | 17.09.2013 |
Data aktualizacji | 08.11.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Obecnie nie mamy historycznych danych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.
Recenzje / opinie
Obecnie nie ma opinii dotyczących Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.
Znalezione oferty w bazie
Prezentowane poniżej ceny dla Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com Empik.com nie wliczają w siebie wydatków związanych z wysyłką. Zanim wybierzesz, gdzie kupić produkt, zapoznaj się z opiniami na temat firmy i zapoznaj sie z warunkami dostawy. Katalog propozycji jest cyklicznie aktualizowana, co kilkanaście minut.
-
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com (idź do TaniaKsiazka.pl)
★★★★★56,73 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Empik.com
Produkty powiązane
Od nędzy do pieniędzy Empik.com
Ostatnie lata euro Empik.com
Fuzje i przejęcia,100KS (1225652)
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
Przeglądaj promocje z sekcji biznes, ekonomia cenionych producentów:
Ostatnio zaktualizowane:
- Ekonomia Menedżerska William F. Samuelson, Stephen G. Marks
- Pionowa koordynacja transakcji w rolnictwie
- Źli Samarytanie. Mit wolnego handlu i tajna historia kapitalizmu
- 23 rzeczy, których nie mówią ci o kapitalzmie - 35% rabatu na drugą książkę! Wydawnictwo krytyki politycznej
- Ekonomia kultury. Przewodnik Krytyki Politycznej (pocket)
- Wielkie poszukiwanie. Historia ekonomicznego geniuszu Sylvia Nasar
- 10 mitów kryzysu
- 100 idei które zmieniły reklamę - Veksner Simon
- Makroekonomia. Ekonomia 2
- Ekonomia stosowana Ćwiczenia
Więcej nowości:
- Ekonometria i statystyka przestrzenna
- Własna Firma 2014 Jak Założyć I Prowadzić?
- Vademecum: Wychowanie Do Życia Gospodarczego
- Czujesz?...Czyli O Komunikacji Marketingowej I Sprzedaży Skierowanej Do Kobiet. Wstęp Do Gender Marketingu
- Wzorce Konkurownia Przedsiębiorstw W Sektorach - Podejście Dynamiczne
- Księgowość W Małej I Średniej Firmie. Uproszczone Formy Ewidencji. Książka Z Płytą Cd
- System pomiaru dokonań w przedsiębiorstwach Cedewu
- Mikroekonomia
- Keynes. Powrót mistrza
- Słowa i myśli Motyw twórz, inspiruj, ozdabiaj