Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com
Biznes, ekonomia Empik.com

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com

56,73 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 56,73 zł

Przeszukaliśmy całą bazę sklepów on-line w bazie danych aby wyszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com Empik.com z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 56,73 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 56,73 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Empik.com
  • 9788375565836
  • miękka
  • Dejnaka Agnieszka
  • CeDeWu
  • 200
  • 2013

Opis Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com

Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie ryn­kowym firm. Autorka pracy ukazuje w niej wyjątkowo sporo cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za prekursorskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym i z podziałem na e-konsu­mentów z tzw. Pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Pole­cam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Empik.com
ISBN 9788375565836
Oprawa miękka
Autor Dejnaka Agnieszka
Wydawnictwo CeDeWu
Ilość stron 200
Rok wydania 2013
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 56,73 zł
Najwyższa cena 56,73 zł
W bazie od 17.09.2013
Data aktualizacji 08.11.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia zmian cen pozwala na ocenę wartości towaru w czasie.

Obecnie nie mamy historycznych danych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Obecnie nie ma opinii dotyczących Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Prezentowane poniżej ceny dla Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com Empik.com nie wliczają w siebie wydatków związanych z wysyłką. Zanim wybierzesz, gdzie kupić produkt, zapoznaj się z opiniami na temat firmy i zapoznaj sie z warunkami dostawy. Katalog propozycji jest cyklicznie aktualizowana, co kilkanaście minut.

  • Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com Sklep on-line
    ★★★★★
    56,73 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Empik.com

Produkty powiązane

Od nędzy do pieniędzy Empik.com
Empik.com
Ostatnie lata euro Empik.com
Empik.com

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
Zanim rzucisz pracę Instytut praktycznej edukacji
Instytut Praktycznej Edukacji
Przedsiębiorstwo sieciowe
Wydawnictwo Naukowe UMK
Korzystna transakcja
Helion
...