Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com
Biznes, ekonomia Empik.com

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com

57,95 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 57,95 zł

Przeszukaliśmy całą bazę sklepów on-line w bazie danych aby wyszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com Empik.com z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 57,95 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 57,95 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Empik.com
  • 9788375565836
  • miękka
  • Dejnaka Agnieszka
  • CeDeWu
  • 200
  • 2013

Opis Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com

Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie ryn­kowym firm. Autorka pracy ukazuje w niej wyjątkowo sporo cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za prekursorskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym i z podziałem na e-konsu­mentów z tzw. Pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Pole­cam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Empik.com
ISBN 9788375565836
Oprawa miękka
Autor Dejnaka Agnieszka
Wydawnictwo CeDeWu
Ilość stron 200
Rok wydania 2013
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 57,95 zł
Najwyższa cena 57,95 zł
W bazie od 17.09.2013
Data aktualizacji 30.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia zmian cen pozwala na ocenę wartości towaru w czasie.

Obecnie nie mamy historycznych danych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Obecnie nie ma opinii dotyczących Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Prezentowane poniżej ceny dla Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com Empik.com nie wliczają w siebie wydatków związanych z wysyłką. Zanim wybierzesz, gdzie kupić produkt, zapoznaj się z opiniami na temat firmy i zapoznaj sie z warunkami dostawy. Katalog propozycji jest cyklicznie aktualizowana, co kilkanaście minut.

  • Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Empik.com Sklep on-line
    ★★★★★
    57,95 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Empik.com

Produkty powiązane

Od nędzy do pieniędzy Empik.com
Empik.com
Inteligentny inwestor Empik.com
Empik.com
Ostatnie lata euro Empik.com
Empik.com
Spójność społeczna Empik.com
Empik.com

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...