Klocki Dienesa Przewodnik metodyczny to nowa publikacja adresowana na ogół do tych nauczycieli, terapeutów, jak i rodziców, którzy w pracy z dziećmi korzystają z Klocków Dienesa. Zainteresuje ona jednak także psychologów, historyków oświaty, matematyków, ale i studentów. Sięgnąć po nią może także każda osoba, której zależy na wspomaganiu uczniów w rozwijaniu dokładnego rozumowania, a poprzez to na zapewnieniu im sukcesów w nauce.
Klocki Dienesa Przewodnik metodyczny
nosi podtytuł Jak wspomagać rozwój logicznego myślenia uczniów. Publikacja poświęcona jest wspieraniu rozwoju intelektualnego dzieci w zakresie klasyfikowania i wiązania przyczyny ze rezultatem. Przedstawiono w niej dobrześci w kształtowaniu się klasyfikacji w umysłach dzieci. Na przykładzie Klocków Dienesa pokazano, dlaczego i jak należy tę umiejętność kształtować.
Przewodnik metodyczny
do klocków Dienesa składa się z trzech części. Część I i II napisana została poprzez prof. Edytę Gruszczyk-Kolczyńską. Autorką części III jest Małgorzata Zambrowska.
O burzliwej historii wykorzystywania Klocków Dienesa w edukacji matematycznej polskich dzieci.
O konieczności wspomagania dzieci w rozwoju klasyfikacji, nim zastosuje się Klocki Dienesa w doskonaleniu tej ważnej umiejętności.
Jak stosować Klocki Dienesa w doskonaleniu umiejętności klasyfikowania u starszych uczniów, studentów i dorosłych.
Autorki przewodnika wyjaśniają:
Pisząc tę książkę, świadomie umieściłyśmy w niej rozdziały, w których omawiamy ważniejsze problemy modernizacji edukacji matematycznej. Zależy nam bowiem na tym, aby nauczyciele stosujący Klocki Dienesa uniknęli pułapek, które spowodowały wycofanie tej genialnej pomocy z edukacji matematycznej. () Zależy nam na tym, aby jak najwięcej nauczycieli i pedagogów szkolnych korzystało z tej rewelacyjnej pomocy dydaktycznej, wspierając uczniów w rozwoju dokładnej klasyfikacji i wiązaniu przyczyny ze rezultatem. Takie sprawności intelektualne są bowiem zaliczane do nośników człowieczej inteligencji. Jeżeli pomoże się uczniom je rozwinąć, będzie się im lepiej wiodło w szkole i w rutynowych sytuacjach.
Klocki Dienesa Przewodnik metodyczny
nosi podtytuł Jak wspomagać rozwój logicznego myślenia uczniów. Publikacja poświęcona jest wspieraniu rozwoju intelektualnego dzieci w zakresie klasyfikowania i wiązania przyczyny ze rezultatem. Przedstawiono w niej dobrześci w kształtowaniu się klasyfikacji w umysłach dzieci. Na przykładzie Klocków Dienesa pokazano, dlaczego i jak należy tę umiejętność kształtować.
Przewodnik metodyczny
do klocków Dienesa składa się z trzech części. Część I i II napisana została poprzez prof. Edytę Gruszczyk-Kolczyńską. Autorką części III jest Małgorzata Zambrowska.
O burzliwej historii wykorzystywania Klocków Dienesa w edukacji matematycznej polskich dzieci.
O konieczności wspomagania dzieci w rozwoju klasyfikacji, nim zastosuje się Klocki Dienesa w doskonaleniu tej ważnej umiejętności.
Jak stosować Klocki Dienesa w doskonaleniu umiejętności klasyfikowania u starszych uczniów, studentów i dorosłych.
Autorki przewodnika wyjaśniają:
Pisząc tę książkę, świadomie umieściłyśmy w niej rozdziały, w których omawiamy ważniejsze problemy modernizacji edukacji matematycznej. Zależy nam bowiem na tym, aby nauczyciele stosujący Klocki Dienesa uniknęli pułapek, które spowodowały wycofanie tej genialnej pomocy z edukacji matematycznej. () Zależy nam na tym, aby jak najwięcej nauczycieli i pedagogów szkolnych korzystało z tej rewelacyjnej pomocy dydaktycznej, wspierając uczniów w rozwoju dokładnej klasyfikacji i wiązaniu przyczyny ze rezultatem. Takie sprawności intelektualne są bowiem zaliczane do nośników człowieczej inteligencji. Jeżeli pomoże się uczniom je rozwinąć, będzie się im lepiej wiodło w szkole i w rutynowych sytuacjach.