Ewelina koch Email marketing
Ewelina koch Email marketing
Ewelina koch Email marketing
Biznes, ekonomia Ewelina Koch

Ewelina koch Email marketing

od
23,82 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 23,82 zł

Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów internetowych w bazie danych Docero aby wyszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Ewelina koch Email marketing Ewelina Koch z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 23,82 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 23,82 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (2) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Ewelina Koch
  • 9788375616880
  • miękka
  • Ewelina Koch
  • Poltext
  • 180
  • 2016

Opis Ewelina koch Email marketing

Egzemplarz outletowy. Może posiadać nieznaczne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki Świat biznesu kręci się jeszcze wokół komunikacji elektronicznej – mówi się z przekąsem, że jeśli nie ma cię na Facebooku, nie istniejesz.

W święcie biznesu, jeśli nie masz czegoś w e-mailu, to coś nie istnieje. Właśnie ze względu na rolę poczty e-mail w codziennym życiu współczesnego konsumenta dla każdego marketera ważne jest, żeby dotrzeć z komunikatem swej producenta do skrzynek pocztowych odbiorców.

Co więcej, w powszednim pędzie i przy wszechobecnej reklamie nie wystarczy jedynie BYĆ. Ważne jest to, JAK się ukazujesz – z jakim komunikatem i w jakiej formie zwracasz się do odbiorcy. Każdego dnia marketerzy analizują dane i szukają sposobów, jak skutecznie przebić się poprzez szum komunikacyjny, który otacza konsumenta.

Jadąc autem, mijasz kolorowe bilbordy, neonowe szyldy, słuchasz reklam w radio, a po powrocie do domu reklamy krzyczą do ciebie z telewizora i stron internetowych. W niemal każdej chwili marketing i reklama atakują cię z kilku źródeł jednocześnie.

Trudno jest w tym zgiełku wyłapać to, co niebanalne i wartościowe dla nas samych, odbiorców. Warto zatem zadać sobie pytanie: Kiedy uwaga odbiorcy jest najbardziej skupiona? Wtedy, kiedy skierowany do niego komunikat jest OCZEKIWANY, odbiorca spodziewa się potężnEJ TREŚCI, a sam przekaz trafia w BIEŻĄCĄ POTRZEBĘ.

Współczesny e-mail marketing skupia się właśnie na tych trzech elementach. Wykorzystując kilka sekund zainteresowania internauty przez dźwięk, obraz, ruch i tekst, e-mail marketing może produktywnie wpłynąć na pozytywny odbiór komunikatu i skłonić użytkownika do określonej akcji.

Od ciebie zależy, czy będzie to nowa albo kolejna sprzedaż, wzrost odwiedzin witryny czy fala zapisów na bezpłatne webinarium. To już trzecia książka w linii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy i metody działania firm w internecie.

Te śladowe i pełne mocnej wiedzy publikacje posiadają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi poręcznymi doświadczeniami.

Poznaj wady i mocne strony lubianych narzędzi i rodzajów działań, dzięki temu będziesz mógł świadomie decydować o profilu strategii email marketingowej w twojej firmie. Krok po kroku dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić pierwszą kampanię, jak ocenić jej wydajność, a także jakie działania wprowadzić ponadto w przyszłości, żeby poszerzać grono potencjalnych odbiorców swej marki i produkować lojalność klientów.

Liczne przykłady graficzne i studia przypadków działań zrealizowanych poprzez znanych polskich graczy branżowych dla swych klientów dadzą ci nieprzeciętny punkt oparcia dla rozpoczęcia własnych działań w oparciu o ten kanał.

Autorka zadbała także o edukacyjną stronę publikacji poprzez szereg użytecznych porad prawnych oraz wskazówek, jak prowadzić aktywności marketingowe, żeby działać legalnie, etycznie i produktywnie. Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych technice jest związana od 2007 r.

Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE – jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 Internet.

aktualnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technologii, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Ewelina koch Email marketing
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Ewelina Koch
ISBN 9788375616880
Oprawa miękka
Autor Ewelina Koch
Wydawnictwo Poltext
Ilość stron 180
Rok wydania 2016
Aktualnych ofert 2
Najniższa cena 23,82 zł
Najwyższa cena 28,99 zł
W bazie od 14.03.2016
Data aktualizacji 20.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii zmian cen pozwala Ci podejmować przemyślane decyzje zakupowe.

Przepraszamy, na chwilę obecną brak dostępnych danych o historii cen Ewelina koch Email marketing (Biznes, ekonomia).

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym klientom.

Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych poniżej ofert dla Ewelina koch Email marketing Ewelina Koch nie zawierają w sobie ewentualnych kosztów przesyłki Przy wyborze miejsca w którym kupisz produkt, zapoznaj się z oponiami o sklepie i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z przesyłką. Lista ofert jest odświeżana raz na kilka minut.

  • Ewelina koch Email marketing (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Ewelina koch Email marketing Sklep on-line
    ★★★★★
    23,82 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Ewelina Koch

Produkty powiązane

Ewelina koch Email marketing
Ewelina Koch

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...