Egzemplarz outletowy. Może posiadać nieznaczne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki Świat biznesu kręci się jeszcze wokół komunikacji elektronicznej – mówi się z przekąsem, że jeśli nie ma cię na Facebooku, nie istniejesz.
W święcie biznesu, jeśli nie masz czegoś w e-mailu, to coś nie istnieje. Właśnie ze względu na rolę poczty e-mail w codziennym życiu współczesnego konsumenta dla każdego marketera ważne jest, żeby dotrzeć z komunikatem swej producenta do skrzynek pocztowych odbiorców.
Co więcej, w powszednim pędzie i przy wszechobecnej reklamie nie wystarczy jedynie BYĆ. Ważne jest to, JAK się ukazujesz – z jakim komunikatem i w jakiej formie zwracasz się do odbiorcy. Każdego dnia marketerzy analizują dane i szukają sposobów, jak skutecznie przebić się poprzez szum komunikacyjny, który otacza konsumenta.
Jadąc autem, mijasz kolorowe bilbordy, neonowe szyldy, słuchasz reklam w radio, a po powrocie do domu reklamy krzyczą do ciebie z telewizora i stron internetowych. W niemal każdej chwili marketing i reklama atakują cię z kilku źródeł jednocześnie.
Trudno jest w tym zgiełku wyłapać to, co niebanalne i wartościowe dla nas samych, odbiorców. Warto zatem zadać sobie pytanie: Kiedy uwaga odbiorcy jest najbardziej skupiona? Wtedy, kiedy skierowany do niego komunikat jest OCZEKIWANY, odbiorca spodziewa się potężnEJ TREŚCI, a sam przekaz trafia w BIEŻĄCĄ POTRZEBĘ.
Współczesny e-mail marketing skupia się właśnie na tych trzech elementach. Wykorzystując kilka sekund zainteresowania internauty przez dźwięk, obraz, ruch i tekst, e-mail marketing może produktywnie wpłynąć na pozytywny odbiór komunikatu i skłonić użytkownika do określonej akcji.
Od ciebie zależy, czy będzie to nowa albo kolejna sprzedaż, wzrost odwiedzin witryny czy fala zapisów na bezpłatne webinarium. To już trzecia książka w linii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy i metody działania firm w internecie.
Te śladowe i pełne mocnej wiedzy publikacje posiadają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi poręcznymi doświadczeniami.
Poznaj wady i mocne strony lubianych narzędzi i rodzajów działań, dzięki temu będziesz mógł świadomie decydować o profilu strategii email marketingowej w twojej firmie. Krok po kroku dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić pierwszą kampanię, jak ocenić jej wydajność, a także jakie działania wprowadzić ponadto w przyszłości, żeby poszerzać grono potencjalnych odbiorców swej marki i produkować lojalność klientów.
Liczne przykłady graficzne i studia przypadków działań zrealizowanych poprzez znanych polskich graczy branżowych dla swych klientów dadzą ci nieprzeciętny punkt oparcia dla rozpoczęcia własnych działań w oparciu o ten kanał.
Autorka zadbała także o edukacyjną stronę publikacji poprzez szereg użytecznych porad prawnych oraz wskazówek, jak prowadzić aktywności marketingowe, żeby działać legalnie, etycznie i produktywnie. Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych technice jest związana od 2007 r.
Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE – jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 Internet.
aktualnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technologii, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile.