Ewelina koch Email marketing
Ewelina koch Email marketing
Ewelina koch Email marketing
Biznes, ekonomia Ewelina Koch

Ewelina koch Email marketing

29,67 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 29,67 zł

Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów internetowych w bazie danych Docero aby wyszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Ewelina koch Email marketing Ewelina Koch z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 29,67 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 29,67 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Ewelina Koch
  • 9788375616880
  • miękka
  • Ewelina Koch
  • Poltext
  • 180
  • 2016

Opis Ewelina koch Email marketing

Egzemplarz outletowy. Może posiadać nieznaczne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki Świat biznesu kręci się jeszcze wokół komunikacji elektronicznej – mówi się z przekąsem, że jeśli nie ma cię na Facebooku, nie istniejesz.

W święcie biznesu, jeśli nie masz czegoś w e-mailu, to coś nie istnieje. Właśnie ze względu na rolę poczty e-mail w codziennym życiu współczesnego konsumenta dla każdego marketera ważne jest, żeby dotrzeć z komunikatem swej producenta do skrzynek pocztowych odbiorców.

Co więcej, w powszednim pędzie i przy wszechobecnej reklamie nie wystarczy jedynie BYĆ. Ważne jest to, JAK się ukazujesz – z jakim komunikatem i w jakiej formie zwracasz się do odbiorcy. Każdego dnia marketerzy analizują dane i szukają sposobów, jak skutecznie przebić się poprzez szum komunikacyjny, który otacza konsumenta.

Jadąc autem, mijasz kolorowe bilbordy, neonowe szyldy, słuchasz reklam w radio, a po powrocie do domu reklamy krzyczą do ciebie z telewizora i stron internetowych. W niemal każdej chwili marketing i reklama atakują cię z kilku źródeł jednocześnie.

Trudno jest w tym zgiełku wyłapać to, co niebanalne i wartościowe dla nas samych, odbiorców. Warto zatem zadać sobie pytanie: Kiedy uwaga odbiorcy jest najbardziej skupiona? Wtedy, kiedy skierowany do niego komunikat jest OCZEKIWANY, odbiorca spodziewa się potężnEJ TREŚCI, a sam przekaz trafia w BIEŻĄCĄ POTRZEBĘ.

Współczesny e-mail marketing skupia się właśnie na tych trzech elementach. Wykorzystując kilka sekund zainteresowania internauty przez dźwięk, obraz, ruch i tekst, e-mail marketing może produktywnie wpłynąć na pozytywny odbiór komunikatu i skłonić użytkownika do określonej akcji.

Od ciebie zależy, czy będzie to nowa albo kolejna sprzedaż, wzrost odwiedzin witryny czy fala zapisów na bezpłatne webinarium. To już trzecia książka w linii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy i metody działania firm w internecie.

Te śladowe i pełne mocnej wiedzy publikacje posiadają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi poręcznymi doświadczeniami.

Poznaj wady i mocne strony lubianych narzędzi i rodzajów działań, dzięki temu będziesz mógł świadomie decydować o profilu strategii email marketingowej w twojej firmie. Krok po kroku dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić pierwszą kampanię, jak ocenić jej wydajność, a także jakie działania wprowadzić ponadto w przyszłości, żeby poszerzać grono potencjalnych odbiorców swej marki i produkować lojalność klientów.

Liczne przykłady graficzne i studia przypadków działań zrealizowanych poprzez znanych polskich graczy branżowych dla swych klientów dadzą ci nieprzeciętny punkt oparcia dla rozpoczęcia własnych działań w oparciu o ten kanał.

Autorka zadbała także o edukacyjną stronę publikacji poprzez szereg użytecznych porad prawnych oraz wskazówek, jak prowadzić aktywności marketingowe, żeby działać legalnie, etycznie i produktywnie. Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych technice jest związana od 2007 r.

Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE – jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 Internet.

aktualnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technologii, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Ewelina koch Email marketing
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Ewelina Koch
ISBN 9788375616880
Oprawa miękka
Autor Ewelina Koch
Wydawnictwo Poltext
Ilość stron 180
Rok wydania 2016
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 29,67 zł
Najwyższa cena 29,67 zł
W bazie od 14.03.2016
Data aktualizacji 15.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii zmian cen pozwala Ci podejmować przemyślane decyzje zakupowe.

Przepraszamy, na chwilę obecną brak dostępnych danych o historii cen Ewelina koch Email marketing (Biznes, ekonomia).

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym klientom.

Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych poniżej ofert dla Ewelina koch Email marketing Ewelina Koch nie zawierają w sobie ewentualnych kosztów przesyłki Przy wyborze miejsca w którym kupisz produkt, zapoznaj się z oponiami o sklepie i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z przesyłką. Lista ofert jest odświeżana raz na kilka minut.

  • Ewelina koch Email marketing (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Ewelina koch Email marketing Sklep on-line
    ★★★★★
    29,67 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Ewelina Koch

Produkty powiązane

Ewelina koch Email marketing
Ewelina Koch

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Nlp w biznesie Helion
Helion
...