Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi składnik komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby użycia mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań konsumentów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność kupujących.
Szczegółowo demonstruje m.in.:
– istotę komunikacji marketingowej, jej parametry i funkcje,
– zadania komunikacji marketingowej oraz użytkowanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
– specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
– uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
– czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
– modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
– rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. Mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał producenta i kapitał relacyjny).
O pionierskim charakterze tej publikacji stanowią wielkie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.
„Ze względu na szerokie walory merytoryczne, a także oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów przeróżnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących interesujących i produktywnych form komunikowania się swych frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem".
Prof. Dr hab. Jan W. Wiktor
Podtytuł: Istota, uwarunkowania, efekty
ISBN: 9788363391508
Kod paskowy: 9788363391508
Autorzy: Taranko Teresa
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 42282
ilość stron: 272
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.8
Głębokość (mm): 8
Waga: 0.402
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Szczegółowo demonstruje m.in.:
– istotę komunikacji marketingowej, jej parametry i funkcje,
– zadania komunikacji marketingowej oraz użytkowanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
– specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
– uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
– czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
– modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
– rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. Mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał producenta i kapitał relacyjny).
O pionierskim charakterze tej publikacji stanowią wielkie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.
„Ze względu na szerokie walory merytoryczne, a także oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów przeróżnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących interesujących i produktywnych form komunikowania się swych frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem".
Prof. Dr hab. Jan W. Wiktor
Podtytuł: Istota, uwarunkowania, efekty
ISBN: 9788363391508
Kod paskowy: 9788363391508
Autorzy: Taranko Teresa
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 42282
ilość stron: 272
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.8
Głębokość (mm): 8
Waga: 0.402
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka