# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami.
Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, lecz najpierw nauczyć się widzieć. Poprzez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i miłośników ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery.
Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Dzisiaj, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym, nieśmiertelnym pakiecie, zgromadzonym w książce To jest marketing!.
Istotą jego podejścia jest spora idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej marki, ale wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych.
Seth wykorzystuje swoją autorską mieszankę wglądu, obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, żeby nauczyć cię: - identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców, - zdobywać zaufanie i przyzwolenie swojego rynku, - przyjmować narrację już używaną poprzez twoich wielbicieli, - jak znaleźć w sobie odwagę,kreować i rozładowywać napięcie, - a przeważnie - jak dać ludziom narzędzia i przedstawić narracje, które będą mogli użyć dla osiągnięcia swych celów.
Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem niepokaźnej firmy, czy częścią obszernej korporacji, ani od tego, jaki produkt albo usługę sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które tego chcą.
To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum. *** Seth Godin jest autorem 18 międzynarodowych bestsellerów, które zmieniły sposób, w jaki ludzie myślą o marketingu, m.in. Marketing za przyzwoleniem, Fioletowa krowa, najistotniejsze ogniwo i Potrząśnij pudełkiem.
Książki te zostały przetłumaczone na 38 języków. Jego codzienne wpisy na seths.blog są czytane poprzez miliony, a jego warsztaty pomagają ludziom z całego świata. Jest założycielem altMBA, założycielem i byłym dyrektorem generalnym Squidoo.com, byłym wiceprezesem Yahoo! oraz założycielem pionierskiego startupu internetowego Yoyodyne.
Znalazł się także w Marketingowej Galerii Sław (Marketing Hall of Fame). Więcej informacji na sethgodin.com. Podtytuł: Nie zostaniesz zauważony, tak długo, jak nie nauczysz się widzieć Tytuł oryginału: This Is Marketing You Can't Be Seen Until You Learn to See ISBN: 9788380877580 Kod paskowy: 9788380877580 Autorzy: Godin Seth Tłumaczenie: Doroba Anita Wydanie: 1 Rok wydania: 2019 Kod wydawcy: 30294 ilość stron: 320 Oprawa: Miękka ze skrzydełkami PKWiU: 58.11.1 Format: 14.1x21.8cm Głębokość (mm): 16 Waga: 0.