Content is the king! prawidłowo prowadzony content marketing to podstawa produktywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty albo usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji ciekawych dla odbiorcy.
Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, iż skoro ochoczo i regularnie korzysta z udostępnianych przez producenta informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty.
Content marketing pozwala także zbudować prestiż producenta eksperta w danym obszarze, a także sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które "kochają" słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach.
Tu przechodzimy od "co" do "jak". Jak zatem realizować efektywne działania z zakresu marketingu treści$866 Jedną z ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga lub tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi zainteresowanych danym zagadnieniem albo konkretną branżą.
Takie medium online może założyć właściciel każdego, choćby bardzo śladowego biznesu, pod warunkiem iż lubi pisać i dysponuje wiedzą potrzebną do tego, żeby na polu marketingu treści działać efektywnie.
Wiedzę, jak powszechnie wiadomo, pozyskuje się z stosownych książek. Ta została podzielona na trzy znaczące części: Z pierwszej, teoretycznej, dowiesz się, jakimi regułami rządzi się komunikacja contentmarketingowa bazująca na mediach własnych Część druga przeprowadzi Cię poprzez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga albo portalu internetowego Na koniec nauczysz się stwarzać strukturę skutecznego serwisu takiego, który ludzie będą ochoczo odwiedzać i polecać innym Powyższy opis pochodzi od wydawcy.