Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg
Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg
Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg
Psychologia Helion

Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg

28,99 zł

Okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma Empik w cenie 28,99 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość e-sklepów w naszym systemie aby odszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg Helion z kategorii psychologia kupisz w cenie 28,99 zł w sklepie Empik. Przedstawiona cena 28,99 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Psychologia
  • Helion
  • 9788328384699
  • Nicholas Carr
  • Helion

Opis Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg

"Nominacja do nagrody Pulitzera 2011 Nominacja do nagrody literackiej PEN Center USA 2011 Międzynarodowy bestseller przetłumaczony na ponad dwadzieścia języków To książka o pielęgnowaniu mądrości i zdolności do refleksji w epoce, w której obie wydają się coraz bardziej zagrożone.

Nicholas Carr pokazuje dający do myślenia, odważny intelektualnie wywód o tym, jak internet - jako medium - zmienia nasz sposób myślenia, a także wpływa na to, jak będą (lub nie będą) myślały kolejne pokolenia.

niedużo książek można uznać za widoczne. Maryanne Wolf, autorka Proust and the Squid. The Story and Science of the Reading Brain Płytki umysł. Jak Internet wpływa na nasz mózg" autorstwa Nicholasa Carr bez dwóch zdań mogę polecić wszystkim tym, którzy interesują się zachowaniem użytkownika w Internecie, nowoczesnymi technologiami i wszystkim tym, którzy chcą dowiedzieć się jak Internet kształtuje nasz mózg.

Ta pozycja powinna także zaciekawić programistów, którzy chcąc odpocząć od wstawiania kodów na stronę, mogą poznać czym jest perfekcyjny algorytm największej wyszukiwarki. (...) Jeżeli jesteś sceptykiem wobec Internetu, to także powinieneś sięgnąć po tę lekturę.

Dowiesz się jak Internet zmienia nasz proces myślenia. Po przebyciu całej wędrówki i dodarciu do jej końca, jestem pewna,bezsprzecznie warto sięgnąć po tę publikację. SeoPortal.pl Po co myśleć$313 Przecież masz internet!

Doświadczamy właśnie odwrócenia intelektualnej ewolucji naszego gatunku. Z czcicieli wiedzy i mądrości jako przymiotu ściśle związanego z osobowością znów stajemy się myśliwymi i zbieraczami, tym razem w elektronicznym lesie pełnym danych.

Internet wkroczył w nasze życie i bezpowrotnie je przewartościował. Przekształcił sposób, w jaki myślimy i działamy. Nasze problemy z koncentracją, coraz krótsze i uboższe wypowiedzi, a także problemy z przyswajaniem długich tekstów nie są dziełem przypadku.

Czyżbyśmy stawali się coraz bardziej płytcy$314 Czyżby narzędzie, które powstało po to, aby nam służyć, przejęło nad nami władzę$315 Nicholas Carr ukazuje, jak świeże media zmieniają nas samych i otaczającą nas rzeczywistość.

Wyrasta przy tym na współczesnego Marshalla McLuhana. Jego książka wywołała w USA zażartą dyskusję, w którą zaangażowało się wielu publicystów i prestiżowych wydawców. Carr serwuje nam coś więcej aniżeli tylko dogłębną i zaskakującą analizę socjologiczną: jego wywód to głównie wspaniała intelektualna uczta, pełna unikatowych przemyśleń i frapujących anegdot.

Bez względu na to, czy jesteś zafascynowany możliwościami globalnej sieci, czy również raczej podejrzewasz,skutkiem jej rozwoju będzie zagłada typu ludzkiego, warto dowiedzieć się, jak internet oddziałuje na Twój mózg i jak zmieni to Twoją przyszłość.

Nicholas Carr - absolwent Harvardu, poprzez sporo lat pracował na stanowisku redaktora prestiżowego magazynu biznesowego ",Harvard Business Review",. Obecnie jest jednym z najbardziej znanych publicystów i badaczy sieci.

Napisał kilka książek, w tym ",Does IT matter$316",, mówiącej o tym, jak internet wpływa na działanie współczesnych przedsiębiorców, czy ",The Big Switch",, poruszającej temat przyszłości sieci jako szerokiej chmury danych.

Współpracuje pomiędzy innymi z takimi tytułami, jak ",New York Times",, ",Atlantic",, ",New Republic",, ",Wired",. Prowadzi swój autorski blog: www.roughtype.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg
Kategoria Psychologia
Marka Helion
ISBN 9788328384699
Autor Nicholas Carr
Wydawnictwo Helion
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 28,99 zł
Najwyższa cena 28,99 zł
W bazie od 12.09.2022
Data aktualizacji 23.11.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia zmian cen pozwala Ci na ocenę wartości towaru w czasie.

nie udało się nam pobrać historycznych danych na temat cen dla produktu Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg (Psychologia). Spróbuj proszę ponownie później.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o tym produkcie.

Znalezione oferty w bazie

Zaprezentowane poniżej ceny dla produktu Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg Helion nie wliczają w siebie kosztów związanych z wysyłką. Zanim dokonsz zakupu, uzyskaj info o prestiżu sklepu i nie zapomnij o możliwości pojawienia się kosztów powiązanych z wysyłką. Katalog sklepów z ofertami jest uaktualniana co jakiś czas, około raz na kilka minut.

  • Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg (idź do Empik)

    Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg Sklep on-line
    ★★★★★
    28,99 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Psychologia Helion

Produkty powiązane

Inne z kategorii Psychologia

Księga dobrych myśli
Słowo Pisane
Miłość i Pieniądze
Nowa Proza
Czarna owca Duchowość ciała
Czarna Owca
...