nawet najciekawsze rozwiązanie w zakresie cyfrowego interfejsu nie wyszuka uznania, jeśli jego twórcy nie wezmą pod uwagę psychologii behawioralnej, która opisuje prawa rządzące zachowaniem ludzi. Próba zmuszenia użytkownika do porzucenia tego, co już zna, i dopasowania swojego działania do interfejsu jest jednym z najpoważniejszych błędów projektantów produktów i usług.
Zaproponowane rozwiązanie ma sprawiać prawidłowe wrażenie i przekonywać do korzystania,typowo musi być zgodne ze schematem, według którego ludzie postrzegają świat i w nim działają. Ta książka jest przewodnikiem po najważniejszych z punktu widzenia projektanta UX prawach psychologii, dzięki którym możliwe jest tworzenie produktów i usług o bardziej instynktownym i ukierunkowanym na człowieka charakterze.
Autor posłużył się przykładami znanych aplikacji, aby lepiej wyjaśnić, jak ludzie się zachowują i dlaczego. Przedstawił także cały szereg praw i zasad opisanych w psychologii wraz z dokładnym wyjaśnieniem, jak ich wykorzystanie przyczyni się do tego, żeby zaprojektowany produkt cyfrowy był pomocny, wydajny i ochoczoj wybierany.
Przewodnik został napisany tak, aby jak najistotniej ułatwić wykorzystanie zawartych w nim danych w codziennej pracy. W książce: prawa psychologii, które powinien zabrać pod uwagę każdy projektant front-endu modele predykcyjne i heurystyka UX nieoczywisty związek między estetyką a pozytywnymi odczuciami odbiorcy warunki, w jakich wydajność użytkownika będzie największa implikacje etyczne wykorzystywania odkryć psychologii UX: projekty ukierunkowane na użytkownika!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.