Programowanie wciąga. Z łatwością zapalić się do własnego pomysłu na wspaniały program, ale jeśli zabraknie umiejętności, nietrudno w poczuciu frustracji porzucić kod po napisaniu kilku linijek. Niemało osób, marząc o wykorzystywaniu imponujących możliwości Pythona, przepracowało cierpliwie liczne samouczki.
Nie jest to zły sposób na rozpoczęcie przygody z programowaniem i przyswojenie składni języka. Ale do samodzielnego tworzenia kodu trzeba nieco innych umiejętności. Skąd jednak ma je zabrać kandydat na programistę, jeśli nie jest geniuszem komputerowym? Tę książkę docenią ci, którzy opanowali już podstawową składnię Pythona i palą się do pisania własnych programów.
mieści 81 projektów, które możesz napisać w tym języku. Programy składają się z maksymalnie 256 linii kodu i pozwolą Ci stopniowo nabierać umiejętności programisty - a zupełnie przy okazji dostarczą sporo zabawy!
Twoja nauka będzie polegała nie tylko na analizowaniu działania kodu i jego wpisywaniu w edytorze, ale także na samodzielnym eksperymentowaniu i modyfikowaniu kodu,zespoić program do własnych potrzeb i pomysłów.
na skutek czego - niepostrzeżenie, ćwicząc ergonomiczne kodowanie - nabierzesz biegłości i pokaźnego doświadczenia w posługiwaniu się Pythonem! Dzięki tej książce napiszesz: gry, w które zagrasz z komputerem lub przyjaciółmi realistyczne symulacje: pożaru lasu, miliona rzutów kostką i japońskiego liczydła błyskotliwe animacje: akwarium z rybkami i obracającego się sześcianu grę 3D, w której gracz porusza się po labiryncie programy szyfrujące z użyciem szyfrów ROT13 i Vigenere'a Masz dość samouczków? Zacznij pisać w Pythonie prawdziwy, działający kod!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.