Kodowanie z minecraftem. - al sweigart Sweigart al
Kodowanie z minecraftem. - al sweigart Sweigart al
Kodowanie z minecraftem. - al sweigart Sweigart al
Informatyka Sweigart Al

Kodowanie z minecraftem. - al sweigart Sweigart al

60,49 zł

Promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 60,49 zł

Przejrzeliśmy całą bazę sklepów online w bazie Docero aby odszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Kodowanie z minecraftem. - al sweigart Sweigart al Sweigart Al z kategorii informatyka kupisz w cenie 60,49 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 60,49 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Informatyka
  • Sweigart Al
  • 9788301202064
  • miękka
  • Al Sweigart
  • Wydawnictwo Naukowe PWN
  • 309
  • 2020

Opis Kodowanie z minecraftem. - al sweigart Sweigart al

Tytuł Kodowanie z Minecraftem. Buduj wyżej, szybciej zbieraj plony, kop głębiej i automatyzuj nudne zajęcia Autor Al Sweigart Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20206-4 Rok wydania 2018 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 309 Format pdf Spis treści PODZIĘKOWANIA XIX WPROWADZENIE XXI Czym są mody Minecrafta? XXII Czym jest ComputerCraft? XXII Jak korzystać z tej książki XXIII Co zawiera książka? XXIV Uzyskiwanie pomocy XXV Zasoby w sieci XXVI Co już wiesz XXVII PIERWSZE KROKI W COMPUTERCRAFCIE 1 Instalowanie Minecrafta, ATLaunchera i ComputerCrafta 2 Zakup Minecrafta online 2 Pobieranie i instalowanie ATLaunchera 2 Pobieranie i instalowanie ComputerCrafta 5 Uruchamianie Minecrafta 7 Tworzenie nowego świata 7 Różnice między trybami gry w Minecrafta 8 Co już wiesz 9 PODSTAWY PROGRAMOWANIA 11 Pierwsze kroki z żółwiami 12 Wytwarzenie kopiącego żółwia 13 Uruchamianie programów żółwia w graficznym interfejsie użytkownika (GUI) 15 Tankowanie żółwia 17 Poruszanie żółwiem 20 Pierwsze kroki w programowaniu w Lua 21 Uruchamianie powłoki Lua 21 Do widzenia Lua: zgłoszenia wyjścia z powłoki 24 wykonywanie działań matematycznych w języku Lua 24 Kolejność działań 26 To takie losowe: generowanie liczb losowych 27 Przechowywanie wartości za pomocą zmiennych 28 Sprawdzanie stopni paliwa żółwia 31 Co już umiesz 32 ROZMOWY Z ŻÓŁWIEM 33 Uczymy żółwia jak się przywitać! 34 Uruchamianie programu witaj 35 Wypisanie wszelkich plików za pomocą polecenia ls 37 Wyświetlanie tekstu przy pomocy funkcji print( ) 37 typ danych łańcuchowych 38 Łączenie łańcuchów za pomocą konkatenacji 38 Pobieranie nazw żółwi 39 Odczytywanie naciśniętego klawisza przy pomocy funkcji io.read( ) 40 Dodawanie efektów do testu 41 Zmienianie nazw żółwi 41 Co już umiesz 42 PROGRAMOWANIE ŻÓŁWI, KTÓRE TAŃCZĄ 43 Pisanie programu do tańczenia 44 Uruchamianie programu mydance 45 używanie komentarzy w kodzie 46 Funkcje poruszania żółwiem 46 Eksperymentowanie z poruszaniem żółwia 47 Korzystanie z pętli 48 Kręcenie żółwiem w kółko 50 Robienie niewiele znaczącego podskoku 51 Udostępnianie i pobieranie programów online 52 likwidowanie plików z żółwia 53 Ograniczenia pastebin.com 53 turtleappstore.com 53 Co już umiesz 54 udoskonalaNIE TAŃCA 57 Pisanie ulepszonego programu do tańczenia 58 Uruchamianie programu mydance2 59 Boolowski rodzaj informacji 60 typ danych nil 60 Korzystanie z pętli while 61 Podejmowanie decyzji dotyczących instrukcji if 62 Porównywanie dwóch wartości przy pomocy operatorów relacji 63 Podejmowanie przeróżnych decyzji za pomocą instrukcji elseif 65 Zagnieżdżone bloki kodu 66 Podejmowanie decyzji... Albo else! 67 Ruch w górę i w dół 68 Kręcenie się w kółko 69 Co już umiesz 71 PROGRAMOWANIE ROBOTA–DRWALA 73 Wyposażanie żółwi w narzędzia 74 Projektowanie algorytmu ścinania drzew 75 Pisanie programu choptree 77 Uruchamianie programu choptree 78 Wykrywanie bloków przy pomocy funkcji turtle detection 79 Operator boolowski not 79 Operator boolowski and 80 Operator boolowski or 81 Kończenie programów za pomocą funkcji error( ) 83 wydobywanie bloków za pomocą funkcji kopania 84 Porównywanie bloków z przy pomocy funkcji compare 84 Powrót na ziemię 85 Programy uruchomieniowe i funkcja shell.run( ) 86 Co już umiesz 87 TWORZENIE MODUŁÓW W CELU PONOWNEGO użycia KODU 89 Tworzenie funkcji przy pomocy instrukcji function 90 Argumenty i cechy 91 Wartości zwrotne 92 Tworzenie modułu funkcji 93 Ładowanie modułu przy pomocy funkcji os.loadAPI( ) 95 Eksperymentowanie z modułem hare 95 przeglądanie ekwipunku żółwia 98 Wybieranie okienek ekwipunku 99 Obliczanie liczby przedmiotów w okienku 99 Uzyskiwanie szczegółów przedmiotów z okienka 100 Tablicowy wariant danych 100 Sprawdzanie tabeli zwracanej przez funkcję turtle.getItemDetail( ) 101 Zakres globalny i lokalny 102 Znajdowanie przedmiotu za pomocą pętli for 103 Wybieranie pustego okienka ekwipunku 104 Co już umiesz 105 PROWADZENIE samoczynnEJ UPRAWY DRZEW 107 Projektowanie programu do uprawy drzew 108 Pisanie programu farmtrees 109 Uruchamianie programu farmtrees 110 typy drzew w Minecrafcie 111 Ładowanie fragmentów świata w Minecrafcie 112 Ładowanie modułów przy pomocy funkcji os.loadAPI( ) 113 Sprawdzanie istnienia plików przy pomocy funkcji fs.exists( ) 114 Wybieranie sadzonek w ekwipunku żółwia 114 Sadzenie drzewa 115 Sprawdzanie bloków i czekanie, aż drzewo urośnie 116 Wychodzenie z pętli za pomocą instrukcji break 117 Uruchamianie innych programów przy pomocy funkcji shell.run( ) 118 Obsługa przedmiotów przy pomocy funkcji żółwia drop 118 Ponowne pisanie kodu, gdy brakuje mączki kostnej 120 Co już umiesz 121 BUDOWANIE GENERATORA BRUKU 123 Projekty generatora bruku 124 Konfi gurowanie pieca do wypalania bruku 125 Pisanie programu cobminer 126 Uruchamianie programu cobminer 128 Konfi gurowanie programu i nadawanie zmiennej stałej wartości 128 wyciąganie bruku z generatora 129 Obsługa pieców 130 Tworzenie czytelnego kodu przy pomocy stałych 131 Wrzucanie bruku do pieców 132 Zaokrąglanie liczb za pomocą math.fl oor( ) i math.ceil( ) 133 Obliczanie ilości bruku do każdego pieca 133 Przenoszenie górnika bruku w początkowe miejsce 135 Co już umiesz 136 TWORZENIE FABRYKI KAMIENNYCH CEGIEŁ 139 Projektowanie programu co wytwarzania kamiennych cegieł 140 Tworzenie zręcznego żółwia 140 Pisanie programu brickcrafter 143 Uruchamianie programu brickcrafter 144 Konfi guracja programu brickcrafter 146 Sprawdzanie paliwa żółwia 146 Zbieranie kamieni z pieców 147 Wytwarzanie kamiennych cegieł 148 Cofanie żółwia do początkowego położenia 150 Tworzenie budynku fabryki 151 Co już umiesz 153 BUDOWANIE ŚCIAN 155 zwiększanie modułu hare 156 Liczenie przedmiotów w ekwipunku przy pomocy funkcji countInventory( ) 158 Wybieranie i umieszczanie bloku 159 Projektowanie algorytmu budowy ścian 160 Pisanie funkcji buildWall( ) 163 Pisanie i uruchamianie programu buildWall 167 Ładowanie modułu hare 168 Korzystanie z rodzaju tablicowego 169 Czytanie argumentów wiersza poleceń 170 Tworzenie komunikatów obsługi 170 powodowanie funkcji hare.buildWall( ), żeby zbudować ścianę 171 Co już umiesz 172 BUDOWANIE POMIESZCZEŃ 173 Projektowanie algorytmu budowy pomieszczenia 174 powiększanie modułu hare 176 Obliczanie całkowitej liczby bloków niezbędnych do budowy pokoju 177 Pisanie funkcji buildRoom( ) 177 Pisanie programu buildRoom 180 Uruchamianie programu buildRoom 181 Co już wiesz 182 BUDOWANIE PODŁÓG 183 Projektowanie algorytmu obchodzenia 184 Budowanie podłogi 185 Powrót od początkowego położenia 188 Przekazywanie funkcji do funkcji 190 zwiększanie modułu hare 191 wywoływanie funkcji sweepFunc( ) 193 Poruszanie się wzdłuż wierszy i kolumn 194 Ustalanie przy pomocy operatora modulo, czy ilość jest parzysta, czy nieparzysta 196 Drogi dla szerokości parzystej i nieparzystej 196 Pisanie funkcji buildFloor( ) 197 Pisanie programu buildFloor 198 Uruchamianie programu buildFloor 199 Tworzenie wzorzystej podłogi 199 Pisanie programu buildCheckerboard 200 Uruchamianie programu buildCheckerboard 201 Pisanie funkcji placeCheckerboard( ) 203 wywoływanie funkcji sweepField( ) 204 Co już umiesz 205 PROGRAMOWANIE samoczynnEJ UPRAWY 207 Konfi gurowanie pola pszenicy 208 Projektowanie algorytmu uprawy pszenicy 209 rozszerzanie modułu hare 210 Pisanie programu farmwheat 212 Uruchamianie programu farmwheat 214 Konfi guracja programu farmwheat 215 Pisanie funkcji stosowanych w programie głównym 216 Sprawdzanie plonów 216 Sadzenie nasion 218 Przechowywanie pszenicy 218 Uprawa przy użyciu pętli 220 Wskazówki dotyczące automatyzacji innych rodzajów upraw 223 Uprawa warzyw 223 Dojenie krów i strzyżenie owiec 224 Zbieranie kurzych jajek 225 Uprawa kaktusów i trzciny cukrowej 226 Co już umiesz 227 PROGRAMOWANIE KOPACZA KLATEK SCHODOWYCH 229 Projektowanie algorytmu kopania schodów 231 zwiększenie modułu hare 235 Pisanie funkcji digUntilClear( ) i digUpUntilClear( ) 236 Pisanie programu stairminer 237 Uruchamianie programu stairminer 239 Konfi guracja dla programu stairminer 240 Tworzenie pierwszego stopnia schodów 240 Kopanie w dół 241 Sprawdzanie paliwa żółwia 243 Sprawdzanie ekwipunku żółwia 246 Kopanie w górę 247 Co już umiesz 248 ZESTAWIENIE FUNKCJI 249 API fs (File System – system plików) 250 API hare API 250 API io (Input/Output) 252 API API 252 API os (system operacyjny) 252 API shell 253 API string 253 API textutils 254 API turtle 254 Funkcje budowania 254 Funkcje tankowania 255 Funkcje ekwipunku 256 Funkcje przemieszczania 257 Funkcje percepcji 258 Funkcje związane z narzędziami 258 Funkcje Lua 259 ZESTAWIENIE IDENTYFIKATORÓW NAZW 261 Znajdowanie ID nazwy bloku 262 Rozróżnianie bloków posiadających takie same identyfikatory 263 Lista identyfikatorów nazw bloków 263 ZASADY 273 SKOROWIDZ 275

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Kodowanie z minecraftem. - al sweigart Sweigart al
Kategoria Informatyka
Marka Sweigart Al
ISBN 9788301202064
Oprawa miękka
Autor Al Sweigart
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Ilość stron 309
Rok wydania 2020
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 60,49 zł
Najwyższa cena 60,49 zł
W bazie od 13.11.2018
Data aktualizacji 08.09.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia zmian cen pozwala Ci na ocenę wartości towaru na przestrzeni czasu.

Przepraszamy, obecnie brak dostępnych informacji na temat historii cen produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o produkcie! Twój komentarz może pomóc innym użytkownikom.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Wskazane poniżej ceny dla produktu Kodowanie z minecraftem. - al sweigart Sweigart al Sweigart Al nie wliczają w siebie ekstra wydatków związanych z przesyłką. Zanim podejmiesz decyzję, gdzie dokonać zakupu, zapoznaj się z opiniami o firmie i zapoznaj sie z warunkami dostawy. Aktualizacja katalogu ofert następuje co kilka - kilkanaście minut.

  • Kodowanie z minecraftem. - al sweigart Sweigart al (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Kodowanie z minecraftem. - al sweigart Sweigart al Sklep on-line
    ★★★★★
    60,49 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Informatyka Sweigart Al

Produkty powiązane

Inne z kategorii Informatyka

JavaScript
Helion Gliwice
35,99 zł

JavaScript

Polska zim? Empik.com
Empik.com
Fotograficy o fotografii
Alma-Press
Java. Kompendium programisty
Helion Gliwice
...