Powołując się na własne badania empiryczne, a także dostępną literaturę, autorka:
- omawia różnice pomiędzy e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach cyklu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych,
- podpowiada, jak przypasować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji konsumentów obu płci,
- zwraca uwagę na nowe tendencje na rynku, które mogą stanowić szanse lub zagrożenia dla sklepów internetowych,
- dostarcza przeglądu najważniejszych statystyk dotyczących rynku e-commerce,
- podpowiada, jak przeprowadzić analizę SWOT czy badanie wizerunku własnego sklepu internetowego,
- przywołuje przykłady rozwiązań użytkowanych poprzez krajowe i zagraniczne e-sklepy odnoszące sukcesy na rynku.
Podtytuł: Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów
ISBN: 9788326439605
Kod paskowy: 9788326439605
Autorzy: Feldy Marzena
Rok wydania: 2012
Kod wydawcy: 30787
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 320
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x24.0cm
Głębokość (mm): 17
Waga: 0.54
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka