Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

23,70 zł

Okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 23,70 zł

Przejrzeliśmy wiele sklepów online w systemie aby odszukać najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego z kategorii audiobooki kupisz w cenie 23,70 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 23,70 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • 9788382205053
  • Mariusz Woźniakowski
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • 2020

Opis Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

Tytuł Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw Autor Mariusz Woźniakowski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8220-505-3 Rok wydania 2020 Łódź Wydanie 1 liczba stron 163 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Rozdział 1
proces komunikowania we współczesnym przedsiębiorstwie 11
1.1. Istota i zakres współczesnego public relations 11
1.2. Modele komunikowania masowego w realizacji działań z zakresu public relations 21
1.3. Otoczenie i odbiorcy działań public relations przedsiębiorstwa 37
Rozdział 2
tradycyjne narzędzia internetowego public relations 45
2.1. Strona WWW – podstawowe narzędzie obecności producenta w Internecie 45
2.2. Pliki ciasteczkowe a personalizacja komunikatu 61
2.3. Rodzaje firmowych stron internetowych 63
2.4. Pressroom w roli platformy komunikacji z mediami 67
2.5. Newsletter – regularny kontakt z klientem 74
2.6. Sponsoring online – wsparcie działań wizerunkowych 83
Rozdział 3
Nowa era sieciowego public relations poprzez media społecznościowe 89
3.1. Geneza marketingu społecznościowego 89
3.2. Facebook – tworzenie masowej społeczności 98
3.3. YouTube – siła przekazu wideo 108
3.4. Instagram – komunikacja obrazkowa 115
3.5. LinkedIn – komunikacja społecznościowa dla profesjonalistów 124
Rozdział 4
Blogi i mikroblogi jako narzędzia komunikacji w public relations 131
4.1. Blog firmowy a firmowa strona internetowa 131
4.2. Blogi niezależnych blogerów w komunikacji marketingowej firm 142
4.3. Mikroblogi – niedługie komunikaty dla odbiorców 145
Zakończenie 151
Bibliografia 153
Spis rysunków 161
Spis tabel 163

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN 9788382205053
Autor Mariusz Woźniakowski
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania 2020
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 23,70 zł
Najwyższa cena 23,70 zł
W bazie od 10.07.2021
Data aktualizacji 02.06.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia zmian cen pozwala na analizę wartości produktu w czasie.

Na tę chwilę nie posiadamy historycznych danych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Masz ten produkt? Powiedz innym, co o nim sądzisz.

Na chwilę obecną brak recenzji tego produktu. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Do kwot pokazanych niżej dla Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego nie wliczono ewentualnych kosztów wysyłki. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Katalog sklepów z ofertami jest stale uaktualniana co jakiś czas, około raz na kilka / kilkanaście minut.

  • Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw Sklep on-line
    ★★★★★
    23,70 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Produkty powiązane

Pierwotne formy kontraktualizmu, C1C62C5EEB
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Fifty years with the beatles
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Polskie wątki w życiu michaiła hellera, AZ#96981C55EB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Prozodia jako składnik sensu Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Instytucje rynku pracy w krajach oecd
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wybór pism filozoficznych Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...