Książka ta zawiera najważniejsze zasady i wskazówki podane w skondensowanej formie, które miałem okazje zdobyć na przestrzeni 10 letniego doświadczenia w biznesie i sprzedaży.
wynajdziesz w niej wnioski wyciągnięte z ponad 30.000 przeprowadzonych rozmów z klientami, a także przerobioną wiedzę z setek przeczytanych książek i przesłuchanych audiobooków oraz dziesiątek szkoleń, konferencji i seminariów, w których uczestniczyłem lub które prowadziłem.
Wszystkie 100 zasad sprzedaży zostały przeze mnie podzielone na trzy główne rozdziały:
ROZDZIAŁ I
Nastawienie
ROZDZIAŁ III
Narzędzia
ROZDZIAŁ II
Rozwój
- Książka ta zawiera najważniejsze zasady i wskazówki przekazane w skondensowanej formie, które miałem okazje zdobyć na przestrzeni 10 letniego doświadczenia w biznesie i sprzedaży.
- znajdziesz w niej wnioski wyciągnięte z ponad 30.000 przeprowadzonych rozmów z klientami, a także przerobioną wiedzę z setek przeczytanych książek i przesłuchanych audiobooków, a także dziesiątek szkoleń, konferencji i seminariów, w których uczestniczyłem albo które prowadziłem.
- Wszystkie 100 zasad sprzedaży zostały przeze mnie podzielone na trzy główne rozdziały:
- Dowiesz się z nich m.in:
- jak rozpocząć swoją karierę w sprzedaży, od czego zaczać, co robić, żeby osiągnąć w tej branży sukces?
- w jaki sposób dojść w swoim życiu do pieniędzy pracując w sprzedaży?
- czego oczekuje od ciebie teraz klient i co musisz mu dać, by chciał nabyć, dzięki czemu prowadzenie rozmów z klientami stanie się łatwiejsze?
- w jaki sposób prowadzić rozmowy handlowe,klienci ochoczo słuchali i kupowali od Ciebie, co da Ci przewagę konkurencyjną na Twoim rynku?
- jakie są najważniejsze elementy każdego spotkania z klientem, które decydują o powodzeniu w sprzedaży bądź porażce, dzięki którym przestaniesz popełniać błędy, które robi 90% sprzedawców?
- jak stwarzać swój biznes w oparciu o zapotrzebowania swoich klientów, a nie manipulację, co pozwoli Ci każdego dnia spoglądać na swoją twarz w lustrze i nadal się do siebie uśmiechać?
- jak powinieneś myśleć na co dzień o sobie i swym produkcie, by być przekonywującym sprzedawcą i dzięki czemu czerpać radość ze sprzedaży?
- jak wytwarzać relacje z klientami, by chcieli się otwierać i mówić wprost, co musisz im dać, żeby chcieli od Ciebie kupić, dzięki czemu nie będziesz musiał „wciskać”, tylko zaczniesz dostarczać to, na co klient czeka i czego naprawdę chce
- jak przekonywać rozmówców do swego zdania, punktu widzenia, towaru, za pomocą gestów i słów, co pozwoli Ci od pierwszej do ostatniej minuty rozmowy mieć kontrolę nad rozmową i prowadzić w wyznaczonym przez siebie kierunku
- jak wzbudzać pragnienie posiadania w głowie klienta, efektywnych technik sprzedaży, które umiejętnie wykorzystywane podniosą Twoją sprzedaż o kilkadziesiąt procent...