analiza strategii zarządzania kryzysem.Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i istotnie groźnym (...). Dynamiczny przepływ informacji, dostępność narzędzi, które wymianę myśli, ale także hejt, mowa nienawiści, fake newsy, stalking czy inne źródła kryzysów $10 wszystko to rozbudziło w świadomych menedżerach nie tylko potrzebę obserwacji otoczenia,na dodatek rozwijania umiejętności właściwego reagowania w sytuacjach problemowych.
Celem tej książki jest wyodrębnionie kluczowych czynników determinujących procesy komunikacyjne w obszarze zarządzania sytuacjami kryzysowymi, ze szczególnym uwzględnieniem tych z nich, które w największym stopniu wywierają wpływ na decyzje podejmowane poprzez menedżerów uczestniczących w pracach sztabów kryzysowych.
Ze wstępu Książka ta, poświęcona ważkiemu zagadnieniu komunikowania w kryzysie, budzi mój szacunek i zachwyt najczęściej ze względu pokaźne zastosowanie przez Autora nie tylko bogatej literatury przedmiotu, ale także wyników wielu aktualnych badań.
Stanowi ważne i cenne kompendium wiedzy o metodach zażegnywania kryzysów wizerunkowych. Nie tylko porządkuje naszą dotychczasową wiedzę o zarządzaniu w sytuacji zaistniałego kryzysu, lecz także wprowadza do tej problematyki świeże ważne elementy.
prof. Dr hab. Janusz Włodzimierz Adamowski Jest to jedna z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które w sposób tak kompleksowy odniosły się do dorobku teoretycznego i ergonomicznego w zakresie zarządzania komunikowaniem.
(...) wyodrębniono w niej parametry uwydatniające zachowania menedżerów w chwili pojawienia się problemów o podłożu wizerunkowym, a także przedstawiono analizę skutków psychologicznych u specjalistów PR odczuwanych podczas uczestnictwa w sytuacjach kryzysowych i określono poziom stresu towarzyszącego najpoważniejszym kryzysom wizerunkowym.
prof. Dr hab.