Marketing and social media Koontz, christie; mon, lorri m
Wyjątkowa promocja dla Ciebie!
Przeszukaliśmy bazę sklepów online w naszej bazie aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Marketing and social media Koontz, christie; mon, lorri m Koontz, Christie; Mon, Lorri M. z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 200,98 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Wyświetlona cena 200,98 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Marketing and social media Koontz, christie; mon, lorri m
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Marketing and social media Koontz, christie; mon, lorri m | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
ISBN | 9781538142950 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 200,98 zł |
Najwyższa cena | 200,98 zł |
W bazie od | 22.11.2021 |
Data aktualizacji | 08.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | MegaKsiazki.pl |
Historia cen
nie udało się nam uzyskać historycznych informacji cenowych dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.
Recenzje / opinie
Obecnie nie posiadamy recenzji dla Marketing and social media Koontz, christie; mon, lorri m. Twój komentarz może być pierwszy!
Znalezione oferty w bazie
Ewentualne koszty przesyłki dla Marketing and social media Koontz, christie; mon, lorri m Koontz, Christie; Mon, Lorri M. nie zostały wkalkulowane w ceny prezentowanych poniżej ofert. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie dokonasz transakcji, zorientuj się w ocenie sklepu oraz nie zapomnij o doliczeniu dodatkowych kosztów jeśli istnieją. Katalog propozycji jest cyklicznie aktualizowana, co kilkanaście minut.
-
Marketing and social media Koontz, christie; mon, lorri m (oferta z MegaKsiazki.pl)
★★★★★200,98 złKategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Koontz, Christie; Mon, Lorri M.
Produkty powiązane
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Nlp w biznesie Helion
Mt biznes Iq wzrostu
Sprawdź promocje z sekcji biznes, ekonomia cenionych marek:
Ostatnio zaktualizowane:
- Nowe koncepcje zarządzania ludźmi
- Imperium Big Maca. Dzieje korporacji McDonald's
- Inteligentny rozwój firmy rodzinnej a współczesne wartości
- Rachunkowość + CD
- Działalność kredytowa banku komercyjnego
- Niewykorzystane zasoby. Nowa polityka rynku pracy
- Problemy stabilizacji polskiej gospodarki w okresie rynkowych reform
- Co znakomici dyrektorzy robią inaczej niż cała reszta 15 rzeczy, które liczą się najbardziej
- Wschodnie DNA
- Od pasji do biznesu. Praktyczny przewodnik
Więcej nowości:
- Jakość zarządzania. Refleksje, wymiary, problemy
- Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków
- Konwergencja w warunkach integracji gospodarczej. Grupa Wyszehradzka w globalnych łańcucach wartości
- Analiza wybranych przedsiębiorstw we współczesnej gospodarce XXI wieku. CSR. Innowacje. Produkcja
- Zanim wyjdziemy na ulice - rozmowy o ekonomii. Lektura dla stolarza i lekarza, rolnika i ucznia
- Polityka miejska w marketingu prezydentów największych miast Dolnego Śląska
- Ostatnie Lato Euro
- Sztuka Skutecznej Sprzedaży
- Złoty Spisek
- Ludzkie działanie. Traktat o ekonomii