Jeśli podczas lektury tej książki nagle sami poczujecie strach – przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.
Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nieprzeciętne kremy przeciw zmarszczkom, świeże plany taryfowe,zawsze posiadać zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci.
Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najmocniej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali pokaźny pakiet niedoścignionych pomysłów, poprzez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one zastosować te lęki i obawy w celach biznesowych.
Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek innowacyjnych i wszelkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali.
Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w wielkim stopniu równoważy wielość (nieraz skomplikowanych) zaadaptowanych z reguły z greki nazw prezentowanych fobii.
Tytuł Marketing drakuli jak zarabiać na ludzkich strachach Autorzy Igor Kozula, Nikolas Koro, Siergiej Pawłow Tłumacz Jan Cichocki Wydawnictwo Studio Emka EAN 9788366142138 ISBN 9788366142138 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 208 Format 14.3x21x1.5 cm Rok wydania 2019 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.27 kg