Podręcznik gromadzi podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, powiększoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadnienia pozwolą uczniowi wykształcić umiejętność widzenia przedsiębiorstwa prowadzącego działalność reklamową i jego działań w szerszej, strategicznej perspektywie. Ambicją autorów było przygotowanie podręcznika, który będzie przydatny w szkole i w życiu powszednim. Takiemu ujęciu podporządkowany został jego układ. Omawiane w nim treści osadzone są w realnym świecie przykładów i solidnych sytuacji zaczerpniętych z rzeczywistości. Czytając podręcznik uczeń ma nie tylko rozumieć jego treść, ale także wyobrażać sobie dany proces czy zjawisko, analizować sytuacje rynkowe i, co najważniejsze, praktycznie korzystać z wiedzy jako konsument i jako pracownik producenta świadczącej usługi reklamowe.
ISBN: 9788379306954
Kod paskowy: 9788379306954
Autorzy: Nowacka Aldona, Nowacki Robert
Rok wydania: 2015
Kod wydawcy: 20629
liczba stron: 340
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 15.9x23.0
Głębokość (mm): 14
Waga: 0.455
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka