W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność efektywnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, żeby wciąż aktualizować swoją wiedzę.
W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i demonstruje duży zakres bieżących zmian. Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia również wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym.
Uwzględniając dynamikę zmian, demonstruje użyteczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami. Dużą zaletą książki jest jej klarowny układ - czytelnik może momentalnie przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści.
Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy,zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To konieczne źródło danych dla praktyków i perfekcyjny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.