Nowość wydawnicza, jedyna taka pozycja na polskim rynku.
Ten unikatowy poradnik to kompendium wiedzy o zarządzaniu gastronomią w dwóch częściach. Część pierwsza dotyczy: otwierania lokalu, marketingu, menu, obsługi gościa, a także zarządzania jakością. Część druga: zaopatrzenia, kontroli kosztów i zysków, zarządzania siecią lokali oraz zarządzania personelem.
Wiedza zawarta w książce jest skutkiem wielu lat pracy autora na przeróżnych stanowiskach w firmach gastronomicznych. Doświadczenie akademickie i praca jako doradca biznesowy są uzupełniającą gwarancją, iż przedstawione tematy zawierają wiedzę opartą na potężnych biznesowych podstawach i sprawdzoną na polskim rynku. Obfite doświadczenie zawodowe autora powoduje, iż książka ma charakter stanowczo ergonomiczny.
W poradniku podano dużo przykładów - wszystkie one są zaczerpnięte z życia. Stanowią fragment polskiej rzeczywistości gastronomicznej i służą za prawidłową podstawę do przemyśleń.
"Menedżer gastronomii, podobnie jak poprzednia książka tego autora "Ciemna strona Gastronomii - jak skutecznie przeciwdziałać nieuczciwości pracowników", mieści przykłady gotowych do użycia narzędzi menedżerskich, jest napisana w przystępnej formie, a lekturę uprzyjemniają satyryczne rysunki.Poradnik ten rekomendowany jest przez ekspertów od zarządzania lokalami gastronomicznymi.
Jan Marek Mołoniewicz (MBA) - praktyk gastronomii oraz specjalista zarządzania z wieloletnim doświadczeniem w sieciach restauracji w Polsce i za granicą. Znany ekspert i doradca, właściciel marki szkoleniowej, trener i autor poradników biznesowych. Pomysłodawca i wykładowca studiów podyplomowych "nowoczesna organizacja i zarządzanie w gastronomii" w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.