Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce wydajnego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten śladowy, lecz treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, żeby wywiązać się z tej roli.
Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, żeby odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów sprzedaży od całej reszty – a dzisiaj podaje w pigułce szczegóły ich prostych, skutecznych strategii.
Z książki dowiesz się pomiędzy innymi, jak: - pozyskać bezkonkurencyjnych sprzedawców – i zapewnić im jak najkorzystniejszy start, - opracować plan działań sprzedażowych, - obudzić w zespole poczucie wspólnego celu, - właściwie motywować ludzi, - unosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski, - okazywać szacunek i podziw, - prowadzić twórcze dyskusje, - przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze, - świecić przykładem i być inspiracją dla swoich ludzi.
Zacznij od zaraz: bądź inspiracją dla swych sprzedawców, powiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze! *** Brian Tracy jest jednym z najkorzystniejszych mistrzowskich mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnorodnych branż.
Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnorodnych grup odbiorców.
Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, powiadamiające i motywujące". Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.