Monografia Zarządzanie organizacjami w partnerstwie publiczno - prywatnym jest skutkiem badań wielu autorów z przeróżnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie metod i rekomendacji dla rozwiązywania aktualnych wyzwań w zarządzaniu organizacjami w przestrzeni publiczno - prywatnej. Istotą funkcji zarządzania jako unikalnego typu regulacji wykonywanych zbiorowo przez jednostki organizacyjne, jest w szczególności formułowanie celu działania, planowanie i organizowanie struktur oraz określanie procedur funkcjonowania wraz z kontrolowaniem realizacji zamierzonych celów. W ramach koncepcji postępowego zarządzania z jednej strony zaleca się wdrażanie takich instrumentów zarządzania organizacjami publicznymi,eliminować nieefektywną alokację publicznych zasobów i dostarczać dobra lub usługi publiczne w bardziej efektywny sposób, a z drugiej strony zaleca się, by korzyści płynące z trafnego zarządzania zasobami były przystępne w sferze publicznej. Dlatego hybrydowe połączenie głównych zalet z zarządzania, równocześnie w formie publicznej, jak i prywatnej spowodowało konieczność zmiany zasad funkcjonowania i zarządzania tymi organizacjami w kierunku poprawy jakości i przystępności usług, a także optymalnego użycia zasobów. Takie połączenie w swoiste partnerstwo publiczno - prywatne, dwóch odmiennych pod wieloma względami sektorów, buduje organizacjom nie tylko możliwość jak najlepszego realizowania zadań, ale dostarcza wiedzy, umiejętności i narzędzi do jak najszczególniej produktywnego zarządzania organizacją. Jednak współcześnie rozwijająca się forma zarządzania organizacjami w przestrzeni publiczno - prywatnej wymaga rozwiązywania wielu niełatwych problemów. W niniejszej monografii przedstawione rozdziały stanowią zarówno teoretyczne, jak i użyteczne odniesienie do problematyki zarządzania, gdzie wspólnym obszarem zainteresowań jest współczesne zarządzanie organizacjami w partnerstwie publiczno - prywatnym. Współczesne organizacje stanęły w obliczu nowych realiów gospodarowania, które zmodyfikowały sposób zarządzania i podejście menedżera, równocześnie do dynamicznie zmieniającego się otoczenia, jak i do coraz bardziej zmieniających się struktur wewnętrznych. W ten sposób dobór problematyki stanowi jednocześnie nawiązanie do przyszłych problemów społeczno - gospodarczych. Obecna globalizacja zmusza podmioty gospodarcze do modyfikacji dotychczas używanych koncepcji zarządzania albo utworzenie jej na nowo według obowiązujących norm, zasad, a choćby trendów na rynku. W ramach interdyscyplinarnych badań naukowych ukazanych w monografii szczególną uwagę zwrócono na problematykę współczesnego zarządzania na styku organizacji publicznych i prywatnych, rozwoju działań , a także zasad partnerstwa i rozwiązywania problemów, które będą dobre dla obu sfer w systemie społeczno - gospodarczym.Jako redaktorzy niniejszej monografii mamy nadzieję,niemało przedstawionych zagadnień będzie motywowało czytelnika do zainteresowania się poruszaną tematyką, co przełoży się na podjęcie własnych dociekań i nowych rozwiązań omówionych problemów badawczych. Tytuł Zarządzanie org. W przestrzeni publiczno-prywatnej Autorzy Ireneusz Miciuła, Joanna Nowakowska-Grunt Wydawnictwo Naukowe Sophia EAN 9788365357328 ISBN 9788365357328 Kategoria Literatura, Zarządzanie liczba stron 243 Format 17x24 cm Rok wydania 2016 Oprawa broszurowa
Biznes, ekonomia
Naukowe Sophia
Zarządzanie org. w przestrzeni publiczno-prywatnej
45,00 zł
Wyjątkowa okazja dla Ciebie!
Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 45,00 zł
Idź do sklepu
Przejrzeliśmy wiele internetowych sklepów w bazie danych Docero aby odnaleźć świetną ofertę dla Ciebie. Zarządzanie org. w przestrzeni publiczno-prywatnej Naukowe sophia z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 45,00 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 45,00 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Zarządzanie org. w przestrzeni publiczno-prywatnej
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Zarządzanie org. w przestrzeni publiczno-prywatnej | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Marka | Naukowe sophia |
ISBN | 9788365357328 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 45,00 zł |
Najwyższa cena | 45,00 zł |
W bazie od | 22.12.2022 |
Data aktualizacji | 13.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcja śledzenia historii zmian cen daje możliwość podejmowania świadomych decyzji zakupowych.
Obecnie nie posiadamy danych archiwalnych cenowych dla produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.
Obecnie nie posiadamy danych archiwalnych cenowych dla produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.
Recenzje / opinie
Podziel się z innymi swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym kupującym.
Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla tego produktu. Twoja opinia może być pierwsza!
Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla tego produktu. Twoja opinia może być pierwsza!
Znalezione oferty w bazie
Ceny ofert dla Zarządzanie org. w przestrzeni publiczno-prywatnej Naukowe sophia, które zostały przedstawione poniżej, nie obejmują potencjalnych kosztów dostawy. Przed określeniem, gdzie dokonasz zakupu, zorientuj się w ocenach firmy i nie zapomnij o doliczeniu ekstra kosztów jeżeli istnieją. Katalog propozycji cenowych jest cyklicznie aktualizowana, co kilka minut.
-
Zarządzanie org. w przestrzeni publiczno-prywatnej (w sklepie TaniaKsiazka.pl)
★★★★★45,00 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Naukowe sophia
Produkty powiązane
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
44,61 zł
Bankowość w gospodarce cyfrowej
50,99 zł
Nlp w biznesie Helion
47,27 zł
Mt biznes Iq wzrostu
Przeglądaj produkty z kategorii biznes, ekonomia najpopularniejszych producentów:
Popularne marki:
Biznes, ekonomia
C.H. Beck,
Biznes, ekonomia
CeDeWu,
Biznes, ekonomia
Difin,
Biznes, ekonomia
Helion,
Biznes, ekonomia
MT Biznes,
Biznes, ekonomia
One press,
Biznes, ekonomia
One press / helion,
Biznes, ekonomia
Poltext,
Biznes, ekonomia
Wolters Kluwer,
Biznes, ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ostatnio zaktualizowane:
- Mądre inwestowanie według Warrena Buffetta. 350 rad i sentencji geniusza inwestycji
- Potęga prognozowania. Ekonomia sztucznej inteligencji
- Lepsze wizualizacja danych. Jak tworzyć przekonujący i skuteczny przekaz
- Reklama
- Społeczna odpowiedzialność biznesu
- Komunikacja wizerunkowa e-public relations
- Krótka historia ekonomii
- Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe
- Strategiczne zarządzanie płynnością finansową..w.3
- Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży
Więcej nowości:
- E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon
- Wycena spółek w warunkach kryzysu. Przypadek pandemii
- Założyciele. Historia PayPala i przedsiębiorców, który tworzyli Dolinę Krzemową
- Wyzwania cywilizacyjne we współczesnej gospodarce
- Makroekonomia
- Wędrujący świat
- Finanse publiczne i prawo finansowe w.3
- Nowe koncepcje zarządzania ludźmi
- Inteligentny rozwój firmy rodzinnej a współczesne wartości
- Rachunkowość + CD