Mity marketingowe - jacek pogorzelski Pogorzelski jacek
Mity marketingowe - jacek pogorzelski Pogorzelski jacek
Mity marketingowe - jacek pogorzelski Pogorzelski jacek
Biznes, ekonomia Pogorzelski Jacek

Mity marketingowe - jacek pogorzelski Pogorzelski jacek

48,79 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 48,79 zł

Przeszukaliśmy bazę sklepów internetowych w naszej bazie aby odnaleźć świetną ofertę dla Ciebie. Mity marketingowe - jacek pogorzelski Pogorzelski jacek Pogorzelski Jacek z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 48,79 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 48,79 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Pogorzelski Jacek
  • 9788366402386
  • miękka
  • Jacek Pogorzelski
  • Nieoczywiste
  • 316
  • 2020

Opis Mity marketingowe - jacek pogorzelski Pogorzelski jacek

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych.

Wracamy do podstaw rozumienia marketingu. Teraz naprawdę ma on być patrzeniem na świat, wydobywaniem wniosków i proponowaniem czegoś na podstawie zdobytej wiedzy i prowadzonych obserwacji. „Najpierw coś zróbmy, a potem pchajmy z całej siły, żeby się sprzedało” – to model porażki.

Nic ci nie da szukanie ulepszonych narzędzi manipulacji czy doskonalenie metod pomiaru ROI. Ten sposób myślenia jest nieskuteczny, bo ludzie będą uciekali do światów, które proponują im spełnianie marzeń. Wychodząc z powyższych założeń, autor – ceniony konsultant i ekspert w zakresie strategii marketingowej – przedstawia nowe podejście do marketingu, rozprawiając się z pokutującymi wciąż przekonaniami na temat jego roli i wielu renomowanych metod i dowodząc ich zgubności.

Po ujawnieniu i odrzuceniu mitów zaprezentowano świeże, niejednokrotnie przełomowe teorie i praktyki dotyczące: -istoty marketingu, -komunikacji marketingowej, -zarządzania marką, -strategii marketingowych, -tworzenia relacji z nabywcami, -kariery w marketingu.

Adresaci Książka przeznaczona jest dla wszystkich marketingowców, którzy chcąc osiągnąć sukces zawodowy i zapewnić prawdziwy rozwój swej firmie, dostrzegają szansę w odrzuceniu rutyny i starych, nieaktualnych rozwiązań.

O autorze Jacek Pogorzelski – właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego Prime Code. Konsultant w zakresie strategii marketingowej, zarządzania marką oraz doświadczeniem klienta.

Doświadczony brand manager i marketing manager. Wieloletni pracownik agencji reklamowej i międzynarodowych korporacji. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca programów WEMBA Szkoły Głównej Handlowej oraz MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty i certyfikowanych programów marketingowych The Chartered Institute of Marketing w Londynie.

Ekspert ministerstw i samorządów. Trener szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu. Autor książek: użyteczny marketing miast i regionów, producent na cztery sposoby, Mity marketingowe, Kod wydajności, (R)ewolucja producenta, Pozycjonowanie oraz wielu artykułów na temat pozycjonowania, strategii marek i innych zagadnień marketingu strategicznego.

Współautor książki Wskaźniki marketingowe. Autor bloga o marketingu dostępnego pod adresem: http://jacekpogorzelski.pl.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Mity marketingowe - jacek pogorzelski Pogorzelski jacek
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Pogorzelski Jacek
ISBN 9788366402386
Oprawa miękka
Autor Jacek Pogorzelski
Wydawnictwo Nieoczywiste
Ilość stron 316
Rok wydania 2020
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 48,79 zł
Najwyższa cena 48,79 zł
W bazie od 01.03.2020
Data aktualizacji 15.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania zmian cen pozwala na podejmowanie przemyślanych decyzji o zakupie.

nie udało się nam uzyskać historycznych informacji cenowych dla produktu Mity marketingowe - jacek pogorzelski Pogorzelski jacek (Biznes, ekonomia). Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla nas istotna! Dodaj recenzję produktu.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Zaprezentowane poniżej ceny dla Mity marketingowe - jacek pogorzelski Pogorzelski jacek Pogorzelski Jacek nie wliczają w siebie ekstra kosztów związanych z wysyłką. Przed określeniem, gdzie zrealizujesz zakup, zorientuj się w ocenach firmy oraz dodaj do tego ewentualny koszt dostawy. Co kilka / kilkanaście minut odbywa się aktualizacja listy propozycji cenowych.

  • Mity marketingowe - jacek pogorzelski Pogorzelski jacek (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Mity marketingowe - jacek pogorzelski Pogorzelski jacek Sklep on-line
    ★★★★★
    48,79 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Pogorzelski Jacek

Produkty powiązane

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Nlp w biznesie Helion
Helion
...