Czy twoja marka rozwija się zgodnie z kryteriami? Być może masz wrażenie. Iż kolejne szanse pozostają niewykorzystane? Czy potrafiłbyś potroić przychody w ciągu najbliższych trzech lat? Od czego zacząć? Co robić? Jak stać się firmą prędkiego wzrostu? Nie Ci trzeba czarodziejskiej różdżki ani szczęśliwego zrządzenia losu. Książka gromadzi receptę na sukces – na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet dziesięciokrotnie szybszy wzrost. Tę samą receptę, z której skorzystały światowej sławy producenta prędkiego wzrostu (Salesforce.com, Twilio, HubSpot, Marketo, Zuora i inne), notując prędki wzrost i miliardowe przychody w rekordowo niedługim czasie. Z tej książki dowiesz się: dlaczego liczba leadów i sprzedaż nie rosną i jak temu zaradzić, jak określić własną Niszę, jakie są uznane w świecie praktyki generowanie leadów (Ziarna, Sieci, Strzały), jak zmienić szefa marketingu w menedżera wysokiego wzrostu, jak zbudować skalowalny zespół sprzedażowy, dlaczego twoi podwładni nie pracują tak ciężko, jak ty i co na to poradzić.
Książka pomoże ci przebić mur stagnacji i uniknąć wahań zmiennych przychodów. Bez względu na to, czy twoja marka warta jest 100 milionów czy miliard dolarów, zasady w 80% pozostają niezmienione. Zarabiaj więcej w bardziej przewidywalny sposób.
***
Aaron Ross – uwielbiany mówca, przedsiębiorca, autor bestsellerowej książki Predictable Revenue, zwanej także „biblią sprzedaży dla Doliny Krzemowej". Demonstruje w niej system sprzedaży oparty na modelu outboundowym, który stworzył pracując dla Salesforce.com. Ross jest jednym z liderów w PredictableRevenue.com.
Jason Lemkin – seryjny przedsiębiorca sektora technologicznego, inwestor VC, założyciel oraz CEO w SaaStr.com. Zgromadził wokół siebie największą społeczność przedsiębiorców SaaSowych. Lemkin pracował jako CEO w EchoSign (firmie przejętej poprzez Adobe). Podczas jego kadencji przychody spółki wzrosły od 0 do 144 milionów dolarów.