Brand equity. metody badania siły marek Pwn
Brand equity. metody badania siły marek Pwn
Brand equity. metody badania siły marek Pwn

Brand equity. metody badania siły marek Pwn

103,43 zł

Promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 103,43 zł

Przejrzeliśmy wiele sklepów on-line w naszej bazie aby odszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Brand equity. metody badania siły marek Pwn Pwn z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 103,43 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 103,43 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • PWN
  • 9788301223250
  • Kubuj Dariusz
  • Wydawnictwo Naukowe PWN
  • 420

Opis Brand equity. metody badania siły marek Pwn

Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się dużo propozycji ujęcia tematu z wielu zróżnicowanych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademickie jak i komercyjne.

Książka Dariusza Kubuja przeprowadza czytelnika poprzez ten labirynt pojęciowy, głęboko wnikając w genezę i ewolucję poszczególnych podejść na gruncie psychologii, socjologii, ekonomii, marketingu i zarządzania.

Czytelnicy niewątpliwie docenią niezwykle rzeczowe recenzje najpopularniejszych metod badania marek przystępne na polskim rynku – nigdy dotychczas nie zaprezentowano aż tylu szczegółów tych metodologii i nie poddano ich krytyce naukowej.

Ważnym atutem jest przy tym oryginalna wiedza ergonomiczna Autora, co pozwala na omawianie zalet i wad poszczególnych metod z uwzględnieniem doświadczeń zebranych w ciągu trzydziestoletniej pracy w biznesie.

W książce nie zabrakło także ujęcia tematu z punktu widzenia najnowszych osiągnięć psychologii mówiących o roli nieświadomości i wywodzących się z tego nurtu badań neuromarketingowych. Jest to cenne źródło aktualnej wiedzy dla wszystkich praktyków marketingu, którzy zarządzają markami, pracowników firm badawczych oraz osób zajmujących się markami naukowo albo studiujących marketing, biznes i psychologię konsumenta.

Książka odwołuje się do niezwykle innowacyjnej i rzetelnej wiedzy z zakresu marketingu (badania cenowe), ekonomii i matematyki (rachunek prawdopodobieństwa), wiedzy o reklamie (jej rola w kontekście budowania marek) i postaw i procesów nieświadomych (psychologia).

Ta interdyscyplinarność jest w mojej opinii ogromną zaletą. Choćby osoba poprawnie znająca się na opisywanym zagadnieniu może się dużo nowego dowiedzieć. Autor odnosi się bardzo krytycznie do wielu podejść do rozumienia i badania marek (obecnych w nauce i praktyce), stosowanych bezrefleksyjnie („bo za każdym razem się tak robi"), dyskutuje z nimi i argumentuje, dlaczego powinny być inaczej prowadzone.

Prof. Dr hab. Dominika Maison Katedra Psychologii Biznesu i Innowacji Społecznych, Uniwersytet Warszawski To interdyscyplinarne studium fenomenu producenta. Po tę pozycję powinien niezbędnie sięgnąć każdy, kto zajmuje się marketingiem i wszyscy ci, którzy interesują się światem wokół nas.

marki bowiem ten świat w znacznym stopniu zdominowały. Einstein powiedział kiedyś, iż zagadnienia naukowe powinny być demonstrujene tak prosto, jak to realne. Lecz nie prościej. Dariusz Kubuj tak właśnie prezentuje zagadnienia marki.

Nikt w Polsce nie wie o tym temacie więcej niż on. Prof. Dr hab. Dariusz Doliński, kierownik Katedry Psychologii Społecznej, Wydział Psychologii we Wrocławiu, Uniwersytet SWPS Tytuł Brand Equity. Metody badania siły marek Autor Dariusz Kubuj Wydawnictwo PWN EAN 9788301223250 ISBN 9788301223250 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing kolekcja Zrozumieć rynek i konsumenta liczba stron 420 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Brand equity. metody badania siły marek Pwn
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Pwn
ISBN 9788301223250
Autor Kubuj Dariusz
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Ilość stron 420
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 103,43 zł
Najwyższa cena 103,43 zł
W bazie od 30.09.2022
Data aktualizacji 27.04.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwala Ci podejmować mądre decyzje o zakupie.

Przepraszamy, ale na chwilę obecną brak aktualnych informacji o historii cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Posiadasz ten produkt? Napisz, co o nim sądzisz.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla Brand equity. metody badania siły marek Pwn. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Brand equity. metody badania siły marek Pwn Pwn, które są pokazane poniżej, nie zawierają potencjalnych kosztów wysyłki. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie dokonasz zakupu, zorientuj się w ocenach sklepu oraz nie zapomnij o doliczeniu ekstra kosztów jeśli istnieją. Katalog propozycji cenowych jest odświeżana co kilka - kilkanaście minut.

  • Brand equity. metody badania siły marek Pwn (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Brand equity. metody badania siły marek Pwn Sklep on-line
    ★★★★★
    103,43 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Pwn

Produkty powiązane

Pwn Cztery przyszłości
PWN

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...