MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing poprzez niemało lat skupiał się na tymwytwarzać konsumpcyjne, często działania te były nieetyczne.
konsumenci są jednak coraz bardziej świadomi, a na dodatek coraz więcej badań ukazuje, jak ogromnego znaczenia nabierają wartości i etyka w marketingu.W tej wyjątkowej i wyjątkowo odważnej książce Autor dekoduje marketing ujawniając triki, jakie stosują marketerzy.
Na przykładzie kilku branż ukazuje, jak aktualnie funkcjonuje marketing: jakie sztuczki stosują marketerzy, co tuszują, co jest normą marketingu i z czego konsument nie zdaje sobie sprawy. Stara się jednak również udowodnić, że istnieje inna droga.
Taka, która jest przez konsumentów pożądana – droga oparta na uczciwości, lojalności, prawdzie i wartościach. Recenzje Książka o etyce marketingu jest konieczna i obowiązkowa do przeczytania. Marketerzy i cała branża usług marketingowych dysponują bowiem wyjątkowo silnymi narzędziami wywierania wpływu na konsumentów.
A marketing nie oszukuje ludzi. Oszukują ludzie, wykorzystując narzędzia marketingu. Warto przeczytać tę mądrą książkę. Dr inż. Jacek Kotarbiński autor książek o marketingu, m.in. „marka 5.0", a także „50 praw marketingu Kotarbińskiego" Lektura, która motywuje do rachunku Biznesowego Sumienia.
Systematyzuje szeroko pojmowaną wiedzę marketingową, a na konkretnych przykładach prezentuje umiejętne, acz nie do końca etyczne użycie narzędzi promocyjnych. Książka wiarygodnie generuje przekonanie o wyższości etyki nad krótkowzroczną chęcią zysku.
Polecam. Dominik Doliński, OSHEE WORLD - owner Prawda kole w oczy. Prawda Mariusza jest nie tylko merytoryczna, ale troszczy się o świat. O świat, w którym żyjemy, świat naszych dzieci, wnuków, prawnuków… Marketing Mariusza Ryciaka to marketing wobec najbliższych.
nakłania, by tak myśleć o konsumencie. Tomasz Rurarz, Marketing & Business Development Officer, Board Member, North Food Długo czekałem na przebudzenie moralne, a może choćby oświecenie, w środowisku marketerów w Polsce.
I oto pojawił się posłaniec prawidłowej wiadomości - Mariusz Ryciak – z samego serca tego zepsutego świata, w którym za sztukę uważa się okłamywanie konsumenta. Sztuka to opłacalna – jak przedstawia dobitnie Ryciak – i pełna trików, które można stosować bez końca z korzyścią dla portfela własnego i akcjonariuszy.
dr hab. Bolesław Rok, prof. ALK, etyk biznesu To nieszablonowa książka, w której Autor bezlitośnie rozprawia się z konsumpcjonizmem, fake newsami, patomarketingiem politycznym i udawanym CSR-em. Marcin Gaworski 180heartbeats, ADMen 10 lecia Tytuł MarkEthic.
Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, iż zyski spadną Autor Mariusz Ryciak Wydawnictwo PWN EAN 9788301222369 ISBN 9788301222369 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing kolekcja Marketing PWN liczba stron 156 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1