zobacz, CO ŁĄCZY producenta, KTÓRE ODNOTOWUJĄ perfekcyjnie WYNIKI DOWIEDZ SIĘ, JAK UMIEJĘTNIE PROWADZIĆ firmę DO SUKCESU POZNAJ TRZY nieszablonowE REGUŁY: WYSOKA JAKOŚ WAŻNIEJSZA niżeli NISKA wartość PRZYCHÓD WAŻNIEJSZY KOSZT NIE MA INNYCH REGUŁ \"U podstaw badań unikatowych firm leży naturalne zainteresowanie wielkością.
Niestety, takie badania nie zawsze prowadzą do ważnych wniosków. Wyjaśnienia przyczyn wzlotów i upadków firm osiągających najkorzystniejsze wyniki ograniczają się niejednokrotnie do pokazujenia zbioru nieprawdopodobnych i niemożliwych do powtórzenia zdarzeń.
Ich skutkiem jest niedużo więcej interesująca biografia firmy, które nie pozwala sformułować ważnych uogólnień. By wyjść poza miłą dla ucha opowieść, należy wyizolować wpływ potężnych działań danej firmy na jej wyniki od innych znacznych czynników, takich jak struktura branży, tempo i charakter zmian technicznych, nieprzewidywalność otoczenia regulacyjnego, zjawiska globalne itd.
czy nawet ślepy traf. Wszystkie one składają się na tzw. Szum systemowy. My zaś musimy dowiedzieć się, jak je oczyszczać, jeśli zależy nam na tym, aby usłyszeć pośród nich sygnał (niekiedy bardzo słaby), wywołany poprzez te działania firm, które rzeczywiście wpływają na ich wyniki.
A zatem mając na uwadze wspomniany cel, nasze poszukiwania czynników napędzających doskonalsze, długoterminowe wyniki, zaczęliśmy od całkowicie odmiennego założenia: że to, co decyduje o ładnym sukcesie, wcale nie jest oczywiste.\" Z Rozdziału I