Książka świeże zasady marketingu i PR
• 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek"
• Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly"
• przystępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski
• Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie
• Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, video na YouTubie, aplikacjami przenośnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie?
Książka "nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego Ci potrzeba, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i stwarzać jak największe zainteresowanie swym biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do skutecznych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.
Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci:
• wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego,
• prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców skrupulatnie wtedy, kiedy są na to gotowi,
• korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat,
• wytwarzać atrakcyjne strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią kupujący,
• wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji codziennych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR,
• uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców,
• sprzedać dowolny towar, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez konwencjonalne działania marketingowe i PR-owe.
Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - choćby jeśli nie dysponujesz sporym budżetem.
***
„Kiedy przeczytałem tę książkę po raz pierwszy, doznałem olśnienia. David bezbłędnie rozszyfrował dynamikę relacji pomiędzy nabywcą a sprzedawcą i stworzył konwencjonalny tekst, dzięki któremu marketingowcy mogą czerpać z niej korzyści".
Brian Halligan, dyrektor generalny HubSpota; współautor książki Inbound Marketing
„David powiadamia, bawi i inspiruje! Nikt nie wie o najnowszych sposobach docierania do kupujących tyle, co on. Rewolucyjne strategie zaprezentowane w tej książce proponują przedsiębiorcom rewolucyjną perspektywę na to, w jaki sposób mogą włączać rynek i rozwijać swoje marki".
Tony Robbins
„świeże zasady marketingu i PR to obraz tego, jak marketing jest realizowany teraz i jak będzie wyglądał w przyszłości. Dystansując się od starych i nieskutecznych metod, David Meerman Scott pokazuje nam, jak nowy świat mediów społecznościowych i marketingu w czasie rzeczywistym zmienia współczesny krajobraz biznesowy i – co najważniejsze – jak twoja marka może użyć tę wiedzę, aby znaleźć się w ścisłej czołówce na swoim rynku".
Dr. David S. Ricketts, Innovation Fellow, Centrum technice i Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Harvarda (TECH)
„Zamiast skupiać się na pojedynczym rozwiązaniu, Scott przedstawia, jak posługiwać się wieloma internetowymi narzędziami służącymi powiększeniu widoczności twojej firmy i budowaniu świadomości marki za pośrednictwem spontanicznego przekazu".
Roger C. Parker, autor książek The Streetwise Guide to Relationship Marketing on the Internet i Design to Sell
„Scott nie tylko skutecznie opisuje narzędzia cyfrowe przystępne dla specjalistów PR,w dodatku tłumaczy strategię – zwłaszcza istotę myślenia o public relations z perspektywy odbiorcy – i okrasza to wieloma pomocnymi przykładami. Moi studenci uwielbiają tę książkę".
Karen Miller Russell, profesor w Grady College of Journalism and Mass Communication na Uniwersytecie Georgii
***
DAVID MEERMAN SCOTT jest ekspertem w zakresie wykorzystania narzędzi i strategii real time marketingu do promowania idei, wywierania wpływu i rozwijania biznesu. Dzięki swojemu popularnemu blogowi, działalności doradczej, a także prowadzeniu na całym świecie wykładów i seminariów szkoleniowych zyskał specyficzny wgląd w strategie użytkowane przez marki w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy. Jest autorem dziesięciu książek, w tym bestsellerów Marketing i PR w czasie rzeczywistym, Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach, a także Fanocracy.