Scott, david meerman Nowe zasady marketingu i pr. jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
Scott, david meerman Nowe zasady marketingu i pr. jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
Scott, david meerman Nowe zasady marketingu i pr. jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
Biznes, ekonomia Scott, David Meerman

Scott, david meerman Nowe zasady marketingu i pr. jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących

od
63,98 zł

Promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma MegaKsiazki.pl w cenie 63,98 zł

Przejrzeliśmy całą bazę sklepów on-line w naszym systemie aby odszukać świetną ofertę dla Ciebie. Scott, david meerman Nowe zasady marketingu i pr. jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących Scott, David Meerman z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 63,98 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Kwota 63,98 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (3) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Scott, David Meerman
  • 9788382310634
  • miękka
  • Scott David Meerman
  • MT Biznes
  • 504
  • 2022

Opis Scott, david meerman Nowe zasady marketingu i pr. jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących

Książka świeże zasady marketingu i PR

• 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek"

• Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly"

• przystępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski

• Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie

• Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy

Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, video na YouTubie, aplikacjami przenośnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie?

Książka "nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego Ci potrzeba, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i stwarzać jak największe zainteresowanie swym biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do skutecznych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.

Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci:

• wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego,

• prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców skrupulatnie wtedy, kiedy są na to gotowi,

• korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat,

• wytwarzać atrakcyjne strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią kupujący,

• wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji codziennych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR,

• uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców,

• sprzedać dowolny towar, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez konwencjonalne działania marketingowe i PR-owe.

Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - choćby jeśli nie dysponujesz sporym budżetem.

***

„Kiedy przeczytałem tę książkę po raz pierwszy, doznałem olśnienia. David bezbłędnie rozszyfrował dynamikę relacji pomiędzy nabywcą a sprzedawcą i stworzył konwencjonalny tekst, dzięki któremu marketingowcy mogą czerpać z niej korzyści".

Brian Halligan, dyrektor generalny HubSpota; współautor książki Inbound Marketing

„David powiadamia, bawi i inspiruje! Nikt nie wie o najnowszych sposobach docierania do kupujących tyle, co on. Rewolucyjne strategie zaprezentowane w tej książce proponują przedsiębiorcom rewolucyjną perspektywę na to, w jaki sposób mogą włączać rynek i rozwijać swoje marki".

Tony Robbins

świeże zasady marketingu i PR to obraz tego, jak marketing jest realizowany teraz i jak będzie wyglądał w przyszłości. Dystansując się od starych i nieskutecznych metod, David Meerman Scott pokazuje nam, jak nowy świat mediów społecznościowych i marketingu w czasie rzeczywistym zmienia współczesny krajobraz biznesowy i – co najważniejsze – jak twoja marka może użyć tę wiedzę, aby znaleźć się w ścisłej czołówce na swoim rynku".

Dr. David S. Ricketts, Innovation Fellow, Centrum technice i Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Harvarda (TECH)

„Zamiast skupiać się na pojedynczym rozwiązaniu, Scott przedstawia, jak posługiwać się wieloma internetowymi narzędziami służącymi powiększeniu widoczności twojej firmy i budowaniu świadomości marki za pośrednictwem spontanicznego przekazu".

Roger C. Parker, autor książek The Streetwise Guide to Relationship Marketing on the Internet i Design to Sell

„Scott nie tylko skutecznie opisuje narzędzia cyfrowe przystępne dla specjalistów PR,w dodatku tłumaczy strategię – zwłaszcza istotę myślenia o public relations z perspektywy odbiorcy – i okrasza to wieloma pomocnymi przykładami. Moi studenci uwielbiają tę książkę".

Karen Miller Russell, profesor w Grady College of Journalism and Mass Communication na Uniwersytecie Georgii

***

DAVID MEERMAN SCOTT jest ekspertem w zakresie wykorzystania narzędzi i strategii real time marketingu do promowania idei, wywierania wpływu i rozwijania biznesu. Dzięki swojemu popularnemu blogowi, działalności doradczej, a także prowadzeniu na całym świecie wykładów i seminariów szkoleniowych zyskał specyficzny wgląd w strategie użytkowane przez marki w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy. Jest autorem dziesięciu książek, w tym bestsellerów Marketing i PR w czasie rzeczywistym, Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach, a także Fanocracy.

Tytuł nowe zasady marketingu i PR. Jak przez social media, podcasty, content marketing, newsjacking, a także nienaturalną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących Autor David Meerman Scott Tłumacz Aleksandra Samson-Banasik Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382310634 ISBN 9788382310634 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 504 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Scott, david meerman Nowe zasady marketingu i pr. jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Scott, David Meerman
ISBN 9788382310634
Oprawa miękka
Autor Scott David Meerman
Wydawnictwo MT Biznes
Ilość stron 504
Rok wydania 2022
Aktualnych ofert 3
Najniższa cena 63,98 zł
Najwyższa cena 63,99 zł
W bazie od 24.02.2022
Data aktualizacji 30.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu MegaKsiazki.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii zmian cen pozwala Ci na porównanie wartości towaru w czasie.

Na tę chwilę nie posiadamy danych historycznych dotyczących cen dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym klientom.

Obecnie nie ma opinii dotyczących Scott, david meerman Nowe zasady marketingu i pr. jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Scott, david meerman Nowe zasady marketingu i pr. jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących Scott, David Meerman, które są pokazane poniżej, nie obejmują ewentualnych kosztów przesyłki. Podczas wyboru miejsca zakupu, zapoznaj się z reputacją sklepu i rozważ dodatkowy koszt związany z przesyłką. Odświeżanie katalogu propozycji cenowych następuje co kilkanaście minut.

  • Nowe zasady marketingu i PR Scott, David Meerman (w sklepie MegaKsiazki.pl)

    Nowe zasady marketingu i PR Scott, David Meerman Sklep on-line
    ★★★★★
    53,77 zł
    Kategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Księgarnia / Książki Scott, David Meerman
  • Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących (w sklepie Bee.pl)

    Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących Sklep on-line
    ★★★★★
    66,68 zł
    Kategoria w sklepie Bee.pl: Książki > Nauki humanistyczne Scott, David Meerman
  • Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących Sklep on-line
    ★★★★★
    66,68 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Książki > Rozwój osobisty Scott, David Meerman
  • Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do k.. (oferta z Empik)

    Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do k.. Sklep on-line
    ★★★★★
    66,68 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Książki > Biznes, ekonomia, marketing > Marketing Scott, David Meerman

Produkty powiązane

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...