Książka jest ergonomicznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).
Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najmocniej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o skutecznej pracy z nim jest coraz obszerniejsza, jednak nadal niepełna. Ta publikacja pomoże zrozumieć czytelnikowi, dlaczego tak sporo czynników ma wpływ na sprawne tworzenie efektywnie działających struktur telemarketingowych.
Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najmocniej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o skutecznej pracy z nim jest coraz obszerniejsza, jednak nadal niepełna. Ta publikacja pomoże zrozumieć czytelnikowi, dlaczego tak sporo czynników ma wpływ na sprawne tworzenie efektywnie działających struktur telemarketingowych.
Tytuł Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu Autor Sylwester Kućmierowski Wydawnictwo Sedno EAN 9788379630080 ISBN 9788379630080 Kategoria Literatura, Zarządzanie liczba stron 304 Format 235x165x20 mm Rok wydania 2014 Oprawa broszurowa