Publikacja jest poświęcona problematyce zarządzania wiedzą w organizacjach born global, czyli takich, w których przychody z eksportu stanowią stanowczą część sprzedaży. typu born global przeczą konwencjonalnym teoriom internacjonalizacji, które mówią o procesie stopniowego, wieloetapowego angażowania się na rynkach zagranicznych.
Mimo wielu lat badań, temat zarządzania wiedzą w tych organizacjach pozostaje nadal słabo zbadany, zwłaszcza przy wykorzystaniu pogłębionych metod jakościowych. Książka zatem ukazuje próbą uzupełnienia luki badawczej.
W publikacji zostały opisane wybrane marki z sektora polskich producentów gier elektronicznych. Branża gier rozwija się dynamicznie, równocześnie w skali globalnej, jak i w Polsce. Fenomen grania nie dotyczy jedynie młodych ludzi z kręgów kultury zachodniej, ale dociera do wszelkich, niezależnie od wieku, płci czy również pochodzenia etnicznego.
Branża gier, będąca częścią sektora rozrywki, jest wyjątkowo ryzykowna i nieprzewidywalna, stąd też analiza procesów zarządzania wiedzą firm działających w niej jest ciekawym zagadnieniem. Tytuł Zarządzanie wiedzą w organizacjach rodzaju born...
Autor Kaja Prystupa-Rządca Wydawnictwo Sedno EAN 9788379630042 ISBN 9788379630042 Kategoria Literatura, Zarządzanie ilość stron 288 Format 235x165 mm Rok wydania 2014 Oprawa broszurowa