Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? Dlaczego niektóre marki triumfują, a inne upadają?
David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak solidne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą nowoczesne plany i dopasowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swej branży.
Zwycięstwo zależy od najdrobniejszych detali; jeden manewr taktyczny jest w stanie zburzyć imperium. Zwycięzców i przegranych łączy to, że każdy z nich wyciąga ze starcia cenne wnioski.
Wyciągnij wnioski bez ryzyka bankructwa!
Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują,równocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej marki. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.
Co mówią o książce inni:
Wojny biznesowe to najkorzystniejsza kolekcja historii o budowie biznesu jakiej kiedykolwiek słuchałem. To nie tylko duża dawka inspiracji,niezwykle namacalny know-how, który byłem w stanie dość błyskawicznie przenieść na prowadzenie swojego biznesu. Polecam najszczególniej.
- Michał Sadowski, Brand24
Niemal każdy na świecie myśli, iż twórcami kinematografii są bracia Lumière. Ale to nie prawda. Twórcą kinematografii jest Polak Kazimierz Prószyński, lecz o tym nie wie już niemal nikt. Książka Davida Browna w nieprawdopodobnie staranny sposób unaocznia fakt, że nie za każdym razem sukces osiąga ten, kto jako pierwszy oswoił nową technologię. Czasem dzieje się tak dzięki inicjatywie trafiającej po prostu na właściwy moment. Brown stara się zbudować definicję tego momentu, by następnie pokazać nam determinanty skutecznego wdrażania innowacji. W pokaźnej mierze mu się to udaje.
- Dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema, prorektor WSB w Warszawie